Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Propozzcja mikro milsim/larp
PostNapisane: 25 06 2017, 19:42 

Dołączył(a): 22 04 2017, 14:33
Lokalizacja:
Witam
Chciałbym się zorientować czy byłaby tutaj jakaś grupka osób chętnych na odbycie kilkugodzinnej strzelanki wyjazdowej.
Miejsce: 49.619848, 19.297931 (teren raczej nie jest oficjalnym miejscem gier ASG, ludność lokalna może być zdziwiona o co chodzi:P:))
Liczba osób: ok. 15-20
Czas gry: kilka godzin, zależy od liczby osób

Sprawa wygląda tak:
Od niedawna bawię się w ASG, naszła mnie myśl o zorganizowaniu strzelanki w moich rodzinnych stronach.
Teren jest wręcz bardzo ładny, raczej równy, aczkolwiek w pobliżu znajdują się też i wyższe góry. Nigdy nie organizowałem takiej zabawy, więc wybieram opcję "łatwiejszą".
Jestem w stanie wymyślić kilka ciekawych scenariuszy i zadań pobocznych.
Nie przewiduję raczej żadnych opłat wpisowych, chyba że zgodnie stwierdzimy iż trzeba coś zakupić.
Nie przewiduję też jakiejś większej organizacji - Jeśli będzie przynajmniej 10 osób chętnych na wyjazd to zorganizuję scenariusz, omówię go z bardziej doświadczoną osobą, ustalimy jakiś termin (sobota lub niedziela), grupy dostaną wytyczne co do czasu i miejsca, na miejscu otrzymają zadania i będziemy się bawić. Raczej aktywnie, tak aby się wystrzelać, ale i użyć trochę mózgu. Dobra zabawa będzie zależeć tylko od nas samych.
Jeśli chodzi o stronę "prawną" strzelanki....to nic oficjalnego, każdy przyjeżdża na własną odpowiedzialność, połazić po lesie w mundurze i z zabawką, co by nie łazić pusto:P Pomimo bliskości drogi, teren wybiorę jak najbardziej oddalony od siedzib ludzkich. Jeśli będziecie chętni zrobimy grę w górzystym terenie.
Z walorów dodatkowych w okolicy znajduje się wiele ośrodków wypoczynkowych, góra Pilsko, hale Rysianka, Romanka, przełęcz Przysłop (świetne miejsce do rozgrywki, jednak podejście zajmie ok godziny, w pobliżu szlaki turystyczne), wodospad w Sopotnii Wielkiej. Tak więc można sobie zaplanować dodatkowe atrakcje.
Zasady i warunki ogólnie takie jak w standardowych strzelankach, konkretnie zostaną podane po zorganizowaniu chętnych.
AVE


Ostatnio edytowano 01 07 2017, 22:09 przez góral86, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Propozzcja mikro milsim/larp
PostNapisane: 26 06 2017, 19:40 

Dołączył(a): 22 04 2017, 14:33
Lokalizacja:
Edit:
+5os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Propozzcja mikro milsim/larp
PostNapisane: 29 06 2017, 17:38 

Dołączył(a): 22 04 2017, 14:33
Lokalizacja:
Witam
Zamieszczam regulamin rozgrywki. W razie wątpliwości proszę o pytania. Chętnie coś poprawię, dopracuję, "by żyło się lepiej"

Data działań – 5 sierpnia (w przypadku małej ilości osób – 15sieprnia)
Godzina startu:
-zbiórka - 4:30
- start - 5.00
Tak......rano:)

Miejsce działań: 49.619848, 19.297931, jest gdzie zaparkować.
Min liczba uczestników 10os
Max. liczba uczestników 30os
Każdy uczestnik podczas zgłoszenia zobowiązany jest do określenia się po której stronie walczących chce brać udział w walce.
Oddziały Republiki Zimowej (rebelianci)
Oddziały Państwa Środka
Oddziały Unii Żelaznej
Dementorzy
Liczba stron walczących zależna jest od ilości zgłoszonych osób.
Dowódca teamu zgłasza swoją ekipę podając ilość osób.


Team – strona walcząca w scenariuszu
Grupa operacyjna – żołnierze przydzieleni przez dowódcę teamu do wykonania powierzonego zadania
Dementor – osoba do której nie można strzelać, posiadająca broń powtarzalną (strzelba lub pistolet), nie poruszająca się, ale potrafiąca zmienić miejsce przebywania. Trafienie przez Dementora traktowane jest jako „normalne” postrzelenie. Raz na 20 minut można użyć „zaklęcia”, dzięki któremu Dementor zasypia na 2 minuty.
- Przebywanie na obiekcie oraz uczestnictwo w strzelaniu na własną odpowiedzialność.
Wymaganie wiekowe dla uczestników - ukończone 18 lat

- Zabrania się niszczenia czy dewastacji terenu na którym odbywać się będzie rozgrywka

- Zabrania się stosowania pirotechniki hukowej i rozpryskowej.

Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do posprzątania śmieci po imprezie (szczególnie butelki po napojach, opakowania po kulkach, oznaczenia stron, butle po gazie, etc).

- Każda grupa operacyjna ma w posiadaniu radia nadające w paśmie PMR. Min 1szt/2os, w ostateczności dopuszczalny jest warunkowy kontakt telefoniczny za który odpowiada dowódca teamu. Ostateczne rozwiązania komunikacji będą podane po ustaleniu składów.
Dowódcy walczących team'ów będą mieli ze sobą kontakt na wypadek sytuacji awaryjnej, na osobnej, podanej częstotliwości.

- Scenariusz ogólny (fabularny) spotkania będzie podany w niedługim czasie do informacji wszystkich. Poszczególne zadania otrzymają dowódcy, jednak nie mogą zdradzać ich treści poza terminem wskazanym w zadaniu.

Trafienia:
Rykoszet nie jest zaliczany jako trafienie.
Trafiony może wezwać medyka jeśli ten jest dostępny lub zdecydować się na powrót na respa. Ranny nie przemieszcza się, jedynie może się przeczołgać na dystansie 3m, może używać tylko broni bocznej.
Czas oczekiwania na medyka wynosi 5 minut.
Opatrywanie rannego polega na owinięciu mu ramienia białym bandażem.
Drugie trafienie opatrzonego gracza oznacza śmierć.
Trafienie w replikę oznacza jej uszkodzenie. W przypadku braku repliki broni bocznej trafiony wraca na respa.
Friendly Fire działa.
Trafiony oznacza się Czerwoną/ZIELONĄ/ŻÓŁTĄ/SELEDYNOWĄ kamizelką/szmatką i tylko z nią może poruszać się po terenie. Jego w tym głowa, aby być widocznym dla pozostałych uczestników.
Zezwolenie na otwarcie ognia do nieoznaczonych trupów.
Silent kill NIE DZIAŁA. Można strzelić w kamizelkę, buta, nogę, plecak.

Limity:
Limit FPS dla replik broni szturmowej 450 FPS
Limit dla broni bocznej i wsparcia - 360 FPS.
Limit FPS dla replik broni snajperskiej - 650 FPS.
Tryb auto obowiązuje do limitu replik broni szturmowej.

Limit amunicji – po opuszczeniu bazy są to dwa magazynki o pojemności 50szt. (chyba, że w otrzymanym zadaniu stanowi to inaczej)
Dozwolone jest załadowanie Hi-Capa taką ilością amunicji oraz posiadanie jednego woreczka z ilością kulek odpowiadającej 50szt.
Przed rozgrywką przygotowujemy „porcje” (50szt) kulek w dowolnej ilości.
Doładowanie amunicji (po wystrzeleniu 2magazynków) w bazie lub na respie.
NIE dozwolone pożyczanie amunicji od kolegi.
Broń boczna – jeden magazynek po opuszczeniu bazy.

W przypadku napotkania cywila, co będzie raczej utrudnione, zaprzestajemy wykonywania działań (strzelania i wykonywania zadania/scenariusza) do momentu odejścia osoby postronnej na bezpieczną odległość/zniknięcia z pola widzenia. Jeśli to możliwe informujemy pozostałych uczestników o przerwaniu (tymczasowym) rozgrywki poprzez radio.
Wszelkie pozostałe zasady i sposób rozgrywki będzie podany w scenariuszu i indywidualnych zadaniach dla grup operacyjnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Propozzcja mikro milsim/larp
PostNapisane: 22 07 2017, 10:48 

Dołączył(a): 22 04 2017, 14:33
Lokalizacja:
Witam
Wszystkie potrzebne informację będę umieszczał w grupie na fejsie https://web.facebook.com/groups/7961146 ... 6/?fref=nf
Zapraszam!!
Termin 15.08, 80% składu do rozgrywki już jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Propozzcja mikro milsim/larp
PostNapisane: 21 08 2017, 5:26 

Dołączył(a): 21 08 2017, 5:22
Lokalizacja:
a co to za propozycja

______________________
bitbay


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL