Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: 12.10(niedziela) - WS - Wrocek
PostNapisane: 19 09 2008, 22:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 09 2008, 16:45
Lokalizacja:
Oto prezentuje zasady, które będą panować na Wielkiej Strzelance, która odbędzie się po konwencie NIUCON. Tutaj link do tematu o imprezie: http://www.asg.krakow.pl/viewtopic.php?t=1270

PRZED STRZELANIEM

Kulki
Każda osoba jadąca na strzelanie musi mieć swój własny nie rozpieczętowany worek/2 worki amunicji (do 3500 bb). Jeśli nie ma takiego worka, może go kupić jeszcze przed strzelaniem na miejscu (ceny amunicji do kupienia na miejscu będą odpowiadały cennikom rynkowym).
Każdy z takich worków będzie odpowiednio oznaczony imieniem i nazwiskiem właściciela.
Są dwa następujące rodzaje amunicji:
23 g, 25 g – żółta
28 g, 30 g – niebieska
Ich kolorom odpowiadają kolory worków amunicyjnych.
Do strzelania dopuszczone są następujące rodzaje firm produkujących kulki: Gaurder, Excel, Blaster, Extreme, Tokyo Marui, ICS, GFC(nie mylić ze starymi kulkami gunfire), Pestki.

Wiek
Osoby w wieku 16-17 lat zobowiązane są do dostarczenia pozwolenia na strzelanie podpisane przez obu opiekunów(wzór pozwolenia do zdobycia na wmasg.pl) oraz okazania legitymacji szkolnej.
Osoby pełnoletnie zobowiązane są do okazania dowodu tożsamości.

Inne
Każda osoba jadąca na strzelanie musi mieć ze sobą następujące rzeczy:
1. Czerwoną szmatę
2. Sprawdzone gogle/okulary
3. Zdolność bojową :]

POLE BITWY

Punkt zaopatrzeniowy/Punkt dowodzenia
Każda z sił konfliktu ma swój własny punkt zaopatrzeniowy będący także punktem dowodzenia. Jest to punkt, w którym w miejsce zabitych żołnierzy do boju wchodzą nowe jednostki/oddziały (tzw. resp). Wejście nowych żołnierzy jest określane przez głównego dowódcę. Czas spędzony na punkcie zaopatrzeniowym/punkcie dowodzenia po śmierci żołnierza wynosi ok. 20-30 minut.

Oddziały i dowódcy oddziałów
Każda z sił konfliktu jest odpowiednio podzielona na oddziały. Każdy oddział ma swojego dowódcę i jego zastępcę. Zastępcy dowódcy przejmują dowodzenie nad oddziałem w momencie śmierci dowódcy.
Dowódca sztabu dba by w każdym oddziale był dowódca i jego zastępca wysyłając takowych z punktu zaopatrzeniowego/punktu dowodzenia. Oddział, który stracił dowódcę oraz zastępcę dowódcy zostaje w miejscu(wszyscy jego członkowie mogą wykonywać jedynie drobne przemieszczenia) aż do nadejścia nowego dowódcy. Dowódca sztabu nie może wyznaczać dowódców oddziału ani ich zastępców na odległość.
Dowódcy oddziałów oraz ich zastępcy powinni umiejętnie rozdzielać amunicję w oddziale.
Dowódcy oddziałów oraz ich zastępcy mogą przyjmować do swoich oddziałów napotkanych rannych bądź błąkających się po polu żołnierzy swojego wojska.
Dowódcy oddziałów posiadają dodatkowe worki na amunicję. Powinni oni uzupełniać stan worków na amunicję od zaopatrzeniowców.

Amunicja
Każdy z żołnierzy otrzymuje od swojego dowódcy sztabu porcję amunicji. Amunicja wydzielana jest odpowiednio z worków amunicyjnych poszczególnych żołnierzy.
Każdy z żołnierzy otrzymuje od swojego dowódcy sztabu 2 różne worki na amunicję. Żołnierz może zabrać amunicję rannemu lub zabitemu przeciwnikowi. Odbywa się to w następujący sposób:
1.Podejście/podbiegnięcie żołnierza do przeciwnika.
2.Wyjęcie odpowiedniego worka na amunicję.(ranny/zabity żołnierz musi przyznać się do rodzaju używanej amunicji)
3.Wyciągnięcie kulek z magazynków i wrzucenie ich do worka na amunicję.
4.Oddalenie się od rannego/zabitego.
Zabity żołnierz zostawia całą swoją amunicję w woreczku na amunicję w widocznym miejscu (zawieszając na krzaku, drzewie, kładąc na otwartej przestrzeni) w punkcie swojego zgonu.
Żołnierz postrzelony bez amunicji może zostać poratowany amunicją przez swój oddział.

Postrzały i bandaże
Każdy żołnierz w punkcie zaopatrzenia dostaje bandaż, który przydaje się w razie postrzału.
W razie postrzału każdy żołnierz upada/kuca zakłada na głowę czerwoną szmatę, poczym wzywa medyka. Ranny żołnierz nie rusza się z miejsca do czasu opatrzenia go przez medyka bądź wykrwawienia. Jeśli po 15 minutach medyk nie dotrze do rannego, ten umiera z wykrwawienia i jako trup udaje się do swojego punktu zaopatrzenia/punktu dowodzenia. Jeśli przed upływem 15 minut medykowi uda się dotrzeć do rannego, ten po 5 minutowym zabiegu uleczenia może powrócić do gry jako postrzelony żołnierz. Przed zabiegiem uleczenia żołnierz przekazuje medykowi swój bandaż.

Żołnierz postrzelony
Postrzelony żołnierz nosi na swoim ramieniu bandaż założony mu przez medyka. W przypadku kolejnego trafienia żołnierz taki ginie i jako trup udaje się do swojego punktu zaopatrzenia/punktu dowodzenia.

Medyk
Każdy oddział ma swojego medyka/medyków. Medyk zaopatrzony jest w torbę medyczną w której znajdują się: strzykawka, środek antyseptyczny(sól), kroplówka.
Podczas zabiegu uleczania medyk wykonuje następujące czynności:
1. Zasypuje ranę środkiem antyseptycznym(zasypanie garścią soli miejsca trafienia)
2. Wstrzykuje środek przeciwbólowy(symulacja zastrzyku)
3. Opatruje ranę bandażem(umieszczenie bandaża na jednym z ramion)
4. Podłącza kroplówkę(przyciśnięcie końca rurki kroplówki do jednej z rąk)
Medyk może opatrzyć sam siebie. Obowiązują go te same zasady, jak w przypadku innego postrzelonego żołnierza. Każda z sił konfliktu może ustalić własny znak głosowy wzywania medyka przez rannego.

Zaopatrzeniowiec:
Każda z sił konfliktu posiada swoich zaopatrzeniowców. Zaopatrzeniowiec posiada skrzynkę z amunicją oraz worki na amunicję. Dowódca sztabu powinien umiejętnie wysyłać swoich zaopatrzeniowców do miejsc, w których są oni potrzebni.

Dezercja
Żołnierz, który dobrowolnie oddzielił się od swojego oddziału bez wiedzy dowódcy lub wbrew jego rozkazom staje się dezerterem. Do dezerterów można strzelać tak jak do przeciwnika.


Uwagi końcowe:
1. Zasady przyjęte do realizacji scenariusza służą tylko i wyłącznie większemu klimatowi spotkania – więc NIE OSZUKUJEMY! To tylko zabawa.
2. Ewidentne przykłady terminatorstwa lub innego oszustwa będą skutkowały grupowym linczem lub wyrzuceniem ze spotkania.
3. Staramy się nie strzelać w głowę.
4. Staramy się nie strzelać w bliskich odległości(mniej niż 5 m) tylko w stanowczy sposób informować o śmierci/postrzale danej osoby.
5. Nie udajemy. Konsekwencje patrz punkt 2.


To chyba tyle, chyba, że mi się jeszcze coś przypomni, albo mi ktoś to wygarnie :P

Tło historyczne zostanie przedstawione podczas konwentu. Każda osoba zdeklarowana na strzelanie dostanie 2 egzemplarze z zasadami gry i opisem konfliktu. Na dniach powią się zdjęcia z terenu, na którym odbędzie się strzelanie.. i może trochę z rysu historycznego ;]

Pozdrawiam!

_________________
Zostać pieprzonym DELCIARZEM... O niczym innym nie marzę. :P
...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL