Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: DTC III - 28.09.2014r. fort Marszowiec
PostNapisane: 14 09 2014, 16:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 09 2011, 16:40
Lokalizacja: Cracovia
Serdeczne zapraszamy!

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem III edycji.

Formacja ASG Monolit
zaprasza na

Dynamic Team Competition
Edycja III

Miejsce: Fort 45 "Zielonki" (Marszowiec) obok hotelu Twierdza
Data: 28.09.2014 r.
Początek: 10:00
Rejestracja od 09:00

I. Regulamin
1. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania imprezy, przed nią oraz po jej zakończeniu oraz za sprzęt i osobiste przedmioty uczestników
2. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu oraz instrukcji organizatorów
3. Rejestracja jest równoznaczna akceptacją regulaminu zawodów oraz ryzyka i zagrożeń jakie towarzyszące grze. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania i odpowiedzialności w przypadku jego złamania
4. Uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, unikając niebezpiecznych miejsc. Zobowiązany jest do bezwzględnego wykonywania poleceń wydawanych przez organizatorów oraz osoby przez niego upoważnione.
5. Osoby pod wpływem alkoholu i innych używek jak i osoby przejawiające zachowania agresywne będą usuwane z rozgrywki
6. Podczas trwania zawodów obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, zażywania środków psychoaktywnych oraz agresji. Osoby nie stosujące sie do tej zasady będą wykluczane z udziału w zawodach
7. Spory dotyczące trafienia rozpatrywane są przez graczy na miejscu w cywilizowany sposób
8. Ochrona oczu jest obowiązkowa na całym terenie rozgrywki, przez cały czas jej trwania. Organizatorzy nie zapewnią uczestnikom wymaganej ochrony. Gracze zobowiązani są zapewnienia jej we własnym zakresie
9. Uczestnicy wyrażają zgodę na nieodpłatne fotografowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu jego osoby w związku z imprezą oraz wykorzystywanie jej wizerunku (umieszczanie tych zdjęć w internecie i innych mediach)
11. Osoba, która zauważy na placu gry cywila (cywili) ma obowiązek poinformować o tym pozostałych graczy i organizatorów. Na dany sygnał (2 krótkie sygnały) gra zostaje przerwana do czasu opuszczenia przez cywilów placu gry. Wznowienie gry następuje po kolejnych 2 sygnałach sędziego czy organizatora. W czasie przerwy w grze zawodnicy biorący udział w rozgrywce nie mogą się przemieszczać lub wykonać polecenia organizatora
12. Organizator przewiduje możliwość wypożyczenia replik mieszczących się w limitach fps. oraz zakupu kulek 0,2 g dla graczy
15. Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego sprawdzania mocy replik uczestników gry na kulkach 0,20 g organizatora. W przypadku wykrycia przekroczenia dopuszczalnych limitów u gracza jego CAŁY TEAM zostaje wyeliminowany z rozgrywki

II. Zgłoszenia:
1. Zgłoszenia teamów odbywają się do dnia 25 września 2014 (włącznie).
a. rejestracji dokonujemy poprzez e-mail: asg.monolit@gmail.com. W treści e-maila należy wpisać:
- nazwę teamu
- imię, nazwiska i ksywę dowódcy teamu
- ksywy członków teamu
b. wpłatę na konto nr 12 2490 0005 0000 4000 3604 5413 kwoty 15 zł od osoby (50 zł od teamu). Oplata jest jednorazowa dla każdego temu i podlega zwrotowi jedynie w przypadku odwołania zawodów przez organizatora
2. Każdy Team ma prawo posiadać piątego uczestnika rozgrywki (zawodnika rezerwowego), za którego nie wnosi opłaty
3. Zespoły, które zakończyły proces rekrutacji zostaną wpisane na listę prowadzoną przez organizatorów zawodów na : FunPage FACEBOOK "Formacja ASG Monolit" po zakończeniu rejestracji, tj., 26 września 2014 r.
4. Ilość miejsc jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rejestracji uczestników po wyczerpaniu liczby miejsc
5. Każdy uczestnik zawodów otrzyma nieodpłatnie prowiant na ognisko (kiełbaska, pieczywo)

III. Finansowanie i nagrody:
2. Organizatorzy zawodów nie otrzymują żadnych korzyści finansowych z zawodów. Całość zebranej sumy przeznaczona jest na organizację zawodów oraz nagrody
5. Organizatorzy wystawią puszkę, do której uczestnicy będę mogli wrzucać wolne datki dla organizatorów

IV. Zasady:
- w zawodach biorą udział wyłącznie 4 osobowe teamy (+ 1 rezerwowy)
- wiek uczestników: + 18
- czas 1 rozgrywki: 8 minut
- nieprzekraczalny limit FPS: 360 +/-10 (mierzony na kulkach 0,20 g)
- ilość ammo: max 1 mag. do 300 bb włącznie dla każdego gracza na każdą rozgrywkę
- rodzaj replik: dowolność
- ilość replik: jedna, dowolna
- zakaz używania pirotechnik
- ilość replik: 1 dla każdego zawodnika w każdej rozgrywce
- rodzaj magazynków: max. pojemność do 300 bb
- wymagania: czerwona szmata i ochrona oczu
- podczas zawodów nie ma możliwości zmian z teamach
- łączność dozwolona
- opaski RAN (czerwone) są przypisane do poszczególnego zawodnika i nie wolno przekazywać
- zakaz używania alkoholu, środków psychoaktywnych i agresji


V. Trafienia:
Za trafienie uznaje się każdy przypadek trafienia kulką w ciało, replikę, element ubioru czy wyposażenia (w tym rykoszety oraz FRIENDLY FIRE). NIE MA OSÓB RANNYCH, osoba trafiona (TRUP) oznacza się w widocznym miejscu czerwonym materiałem (szmata, czapka, chusta itd.) i udaje się do respa (miejsce rozpoczęcia rozgrywki) skąd może ponownie wrócić do gry po przekazaniu sędziemu jednej z 2 czerwonych opasek (im szybciej dotrze do respa tym szybciej wróci do gry). Respown dla każdego gracza przewidziany jest tylko jeden raz). Po drugim trafieniu zawodnik zostaje wyeliminowany z gry. Zawodnik w takim przypadku zobowiązany jest do przekazania sędziemu znajdującemu sie w respie 2 opaski i opuszczenia placu gry.

VI. Przebieg rozgrywki:
Teamy rozpoczynają rozgrywkę z wyznaczonych miejsc będących równocześnie miejscem respownowania oraz miejscem, do którego należy dostarczyć flagę. Strony oznaczone zostaną kolorową taśmą na ramieniu (żółtą lub niebieską) jako oznaczenie teamu. Każdy zawodnik otrzyma dodatkowo 2 opaski koloru czerwonego, które należy zwrócić sędziemu znajdującemu się w respie po każdym trafieniu (1 trafienie - 1 opaska, 2 trafienie - 2 opaska).
Rozgrywkę rozpoczyna i kończy każdorazowo sędzia główny jednym ok. 1 sekundowym sygnałem. W przypadku nie zakończenia gry przed czasem (przejęcie flagi lub wyeliminowanie wszystkich przeciwników) po upływie czasu rozgrywki sędziowie liczą ilość zawodników każdego teamu zdolnych do gry. Zwycięża drużyna mająca więcej trafień (fragów) na swoim koncie. W przypadku remisu następuje 3 min. dogrywka w której każdy zawodnik ma tylko 1 życie.
Rozgrywka prowadzona jest w systemie pucharowym, tzn. że drużyna zwycięska przechodzi do dalszego etapu zawodów a drużyna zwyciężona odpada z gry. W przypadku nieparzystej ilości drużyn niewylosowany team automatycznie awansuje do kolejnego etapu rozgrywki). Na każdym etapie gry dobór walczących teamów odbywa się w drodze losowania.
Każdy zawodni ma prawo do posiadania zapasowych replik lecz na plac gry może wejść tylko z jedną sztuką. W przypadku awarii repliki może zejść z pola gry w wrócić na nie z zapasową repliką.

Kontakt:
asg.monolit@gmail.com
FunPage FACEBOOK "Formacja ASG Monolit"
GG 13429898 hryztuz
GG 37796158 Rafik



https://www.facebook.com/events/608822042560901/

_________________
wierzę, że pan jednak mnie nie opuści, jakby miał z rąk taką zdobycz wypuścić


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL