Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: MilSiM - "Kopalnie Gazdrenu" [Okolice Tarnowa]
PostNapisane: 09 04 2016, 14:22 

Dołączył(a): 26 04 2015, 13:51
Lokalizacja:
Link do facebooka: https://www.facebook.com/events/566710523488911/

Rescue Team Tarnów oraz I.G.I (Im Going In) Dębica zapraszają serdecznie na wiosennego MilSima o dosyć tajemniczej nazwie "Kopalnie Gazdrenu". Ostatnią część "trylogii" historii o cennym fikcyjnym minerale - Gazdrenie.
_________________________
PODSTAWOWE DANE:
Data: 24.04 (niedziela)
Miejsce: Łękawka (około 12 km na południe od Tarnowa)
Godzina rozpoczęcia: 10:00
Godzina zakończenia: 16:00/16:30

Wpisowe: 10 zł (na mapy,granaty, wodę, sprzęt i przygotowanie terenu)
________________________
SCENARIUSZ:
Po odkryciu tajemnicy Gazdrenu, bardzo cennego surowca - w lecie poprzedniego roku (https://www.facebook.com/events/1584472375146797/) oraz technologii ich rafinacji zdobytej w kompleksie Antonov (https://www.facebook.com/events/1491248444526269/), nowopowstała na zgliszczach ZSRR - Rosja stanęła przed trudnym wyzwaniem - albo zdobędą kontrolę nad niedawno odkrytymi kopalniami, albo będą musieli wycofać się z regionu tracąc nadwyrężony już status super-mocarstwa.

Na podstawie informacji wywiadu zlokalizowano wspomniane kopalnie Gazdrenu w południowej Polsce. Dowództwo sił rosyjskich postanowiło zaryzykować i zorganizować uderzenie z całą siłą w regionie.
Amerykańskie siły specjalne zostały wysłane w celu zatrzymania ofensywy aż do przybycia wsparcia.

To ostatnia szansa by Rosjanie nie stracili wpływów w środkowej Europie i odbudowali swoją gospodarkę!

______________________
MECHANIKA ROZGRYWKI (będzie podana także w regulaminie w kolejnych dniach)
-----------------
Trafienia i sygnalizacja trafień:
Każde trafienie jest śmiertelne - organizatorzy nie przewidują wyjątków dla osób z balistyką. ZALECAMY posiadanie odblaskowej koszulki w celu jasnej sygnalizacji trafienia.

Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni uniemożliwiające prowadzenie ognia. Broń może ponownie być użyta po wyjściu z respawnu.
-----------------
Medycy:
Każdy żołnierz otrzyma swój osobisty bandaż, którym inny kompan może uleczyć rannego. Nie można leczyć siebie samego! Poprawne "uleczenie" rozumiane jest poprzez złużycie całego bandaża na jednym z ramieni.

W ramach scenariusza będzie możliwośc uzupełnienia bandaży.
------------------
Respawn:
W każdej 20 minucie godziny (10:20 - 10:40 - 11:00)
Po dostaniu kuli – niezależnie czy jest medyk w pobliżu czy nie, dany gracz musi leżeć 120 sek (może odliczać na głos)

Ponowne trafienie bądź stwierdzenie przez przeciwnika dobicia (nie musi tego robić fizycznie) eliminuje możliwość wyleczenia przez medyka.

W razie konieczności czas respów może ulec zmianie!
-------------------
Pirotechnika:
- Granaty - dopuszczone są wyłącznie atestowane granaty asg dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora.
- Świece dymne - dopuszczone są atestowane świece dostępne w sklepach lub granaty zatwierdzone przez organizatora
– Miny akustyczne (sygnalizatory dźwiękowe) nie działają jak miny mogą być użyte wyłącznie jako sygnalizatory.
– Miny Claymore odpalane elektrycznie rażą kulkami
oraz zabijają wszystkich, którzy znajdują się przed miną w odległości 5
metrów od eksplozji.

UWAGA: Użycie środków pirotechnicznych może zostać wstrzymane jeśli zostanie ogłoszony stan zagrożenia przeciwpożarowego. Ze względów bezpieczeństwa zakaz jest używania granatów własnej produkcji BEZ zatwierdzenia przez organizatora
-----------------
Siła replik:
- Broń szturmowa: max 450 fps.
- Broń boczna (pistolet, pistolet maszynowy): 350 fps.
- Broń wsparcia (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma): max 500 fps.
- Broń snajperska (wymagana replika karabinu snajperskiego): max 600 fps, snajper może używać tylko ognia pojedynczego i musi posiadać broń wsparcia (bliskie pojedynki)

Pomiar mocy replik. W trakcie rejestracji każda broń zostaje sprawdzona na chronometrze i stosownie oznaczona.

UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowego pomiaru mocy replik
broni w trakcie gry. Pomiaru dokonuje moderator w asyście 1 świadka. W wypadku stwierdzenia nieprawidłowości uczestnik może zostać ukarany wydłużonym respawnem lub jeśli stwierdzi się oszustwo usunięty z rozgrywki i poproszony o opuszczenie terenu rozgrywki.
-----------------
Amunicja:
Ograniczona – dodatkowo nie można się ładować w trakcie walk. Jedynie w sztabie oraz w bazie głównej (tzw. Zakaz doładowania w walce – walczysz co zabrałeś ze sobą)
Hi-capy – 1 hi cap po 400 bądź 2 po 200 np jak ktoś ma krótkie
Mid capy – max 4 magazynki
low capy – max 6 magazynków

Będziemy wyrywkowo sprawdzać
-----------------
Formularze, zgody, regulaminy

WKRÓTCE zostaną oficjalnie opublikowane

Zapraszamy RTT i I.G.I


Załączniki:
Wersja oficjalna 2.jpg
Wersja oficjalna 2.jpg [ 194.91 KiB | Przeglądane 2546 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL