Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 47 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 06 2007, 16:16
Lokalizacja:
To fajnych masz kolegów!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
no to KURESTWO( BEZ CENZURY <BO SIE W>>>>M)!!!!!
to gorsze jest niz proba wyrwania!!!
k.......a nie wierze!!!! mowisz serio ,bo preszer skoczyl na 300!!!????

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 12 2009, 19:45
Lokalizacja: ze Wsi
niestety serio, myślisz ze czemu jest tyle wolontariuszy?

Ps. Putin klasy ani rówieśników się nie wybiera ;)

_________________
"Małpa bez ogona to i tak tylko małpa."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 19:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 03 2009, 20:35
Lokalizacja: Kraków
U mnie poszło dużo ludzi bo godziny niusprawiedliwione mogli sobie odpracować ;/
A puszki się obkleja od spodu i od góry(oczywiście zostawiając otwór wrzutowy) szeroką taśmą przezroczystą i woda ani śnieg nie są jej straszne. :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 20:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 12 2009, 19:45
Lokalizacja: ze Wsi
u nas była tylko cienka plomba któa sama się odlepiała

_________________
"Małpa bez ogona to i tak tylko małpa."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 11 2009, 18:56
Lokalizacja: Kraków - północ
u mnie tak samo-plomba sama odpadła
ale gorsze było to ze puszka przemokła i sie rozerwała od ciężaru kasy... więc przesypaliśmy kasę do innych i potem nam sie oberwało ze pustą puszkę oddaliśmy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 20:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 12 2009, 19:45
Lokalizacja: ze Wsi
u nas włożyli puszki do plastikowych torebek ;)

_________________
"Małpa bez ogona to i tak tylko małpa."


Ostatnio edytowano 08 02 2010, 16:56 przez marekx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 20:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 11 2009, 18:56
Lokalizacja: Kraków - północ
potem jeszcze zaklejaliśmy taśmami taktycznymi xD i jakaś pani na centrum A nas zaprosiła na obiad, herbatkę i żebyśmy się wysuszyli :o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 22:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 07 2007, 16:50
Lokalizacja: ten dom obok Drutexa
Hehe, pamiętam dwa lata temu, jak odpierdoliliśmy pokaz na sali kinowej. Atak terrorystyczny był tak udany, że ludziska z początku się serio przerazili :lol:, a po pokazie zgłaszały się osoby chętne, byśmy zrobili drugi (słynna sprawa z tą defiladą ;) )
Ehhh, z chęcią wziąłbym jeszcze raz w czymś takim udział :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
robimy za rok i ch..j 8)
nie ma Bola!
od wrzesnia RED ALERT w tej kwestii!!

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 22:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 03 2009, 20:35
Lokalizacja: Kraków
water napisał(a):
robimy za rok i ch..j 8)
nie ma Bola!
od wrzesnia RED ALERT w tej kwestii!!

Nawet PINK ALERT :twisted:

_________________
Obrazek
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 01 2010, 22:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 07 2007, 16:50
Lokalizacja: ten dom obok Drutexa
water napisał(a):
robimy za rok i ch..j 8)
nie ma Bola!
od wrzesnia RED ALERT w tej kwestii!!
Możesz już wpisywać mnie na listę - zwłaszcza że na ludzi naprawdę to działało pozytywnie (oprócz jednej powalonej mamusi, która podniosła raban, bo jej wychowane na cartoon network dziecko powiedziało do niej: "Mamusi, tamten pan chyba chce zabić tego drugiego"... wtedy zabronili nam nosić długą na wierzchu). Z tego co pamiętam tylko w mojej puszcze było dużo grubo ponad 3500zł, a puszek było sporo.
A ile chłopaki na strzelnicy uzbierali to chyba liczą do dzisiaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 01 2010, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 07 2008, 17:53
Lokalizacja: Krk - NH
water napisał(a):
robimy za rok i ch..j 8)
nie ma Bola!
od wrzesnia RED ALERT w tej kwestii!!


You can count on me, sir!

Być, robić dużo zamiszania, a na koniec dać się zakuć w bransoletki i wyprowadzić :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 01 2010, 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 01 2009, 17:57
Lokalizacja: ten dom obok Majzoka
8)

http://www.wmasg.pl/aktualnosci/z_polski:_wo%C5%9Ap_2010_tarnow/1777/

Popatrzcie jak w moim rodzinnym Tarnowie od 5 lat obstawiają wolontariuszy i od tego czasu nie było tam żadnego napadu!!!

Normalnie serce rośnie :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 01 2010, 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 12 2009, 19:45
Lokalizacja: ze Wsi
no nieźle, tylko zimno jest i trzeba się w zimowe mundury zaopatrzyć ;)

_________________
"Małpa bez ogona to i tak tylko małpa."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 47 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL