Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 37 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 1:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Koszt uczestnictwa?

Przyda sie każdy grosz wyrzucony " co łaska "
Do puchy na wejściu,w celu wsparcia inicjatywy wcześniejszej dla afrykanerow...
Forsę bedzie zbierał kolega propagujących ta idee
Pw poproszę

Limity?
Niekoniecznie

Wiek?
18 i 16 możliwe jeżeli starszaki rozpoznają i wprowadzają malolatki z Porno,z fortow,Gs itd

Scenariusz ?
Tak ,na ostre 4-5 godzin

Catering?
Bedzie woda! 8)

Dodatki?
Napewno mapy dla każdego,napewno auta dla narkotykowych konwojow,oraz antynarko transportem

Nie bedzie szpiegów,nie bedzie medyków,stałe godziny respowania,
Możliwe przybycie zwolenników z Afganu i przedstawicieli mafii,oraz antynarkotykowej z Rosji a nawet ....

Stylizacja?
Oczywiście + cztero rodzajowe charakterystyczne oznaczenia taśma i ubiorem
Wymogi ostro respektowane

Jeżeli zaprzyjaźnione grupy spoza Krk,bedą zainteresowane przyjazdem,start 10
Jeżeli tylko krakowpany,start 9

Napierniczamy ile wlezie i do wyczerpania scenariusza

Bedzie finalna niespodzianka :mrgreen:

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 4:29 

Dołączył(a): 23 04 2007, 8:05
Lokalizacja: ZE WSZYSTKICH STRON
water napisał(a):


Scenariusz ?
Tak ,na ostre 4-5 godzin


Nie bedzie szpiegów,nie bedzie medyków


Napierniczamy ile wlezie i do wyczerpania scenariusza

Bedzie finalna niespodzianka :mrgreen:


NO I GIT SIĘ ZAPOWIADA IMPRA 8)

POKE :twisted: POWER

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=uSYl8qKAGKg

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 04 2012, 14:06
Lokalizacja: Kraków, os. Podwawelskie
To jako 15 latek I can't arrive? :cry:

_________________
Nikt nie prosi się o to by być bohaterem. Czasami samo tak wychodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 19:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 01 2012, 22:17
Lokalizacja: Krk
A jeśli ktoś średnio ma jak się zrobić na speszial forses to wbiję gdzieś? Co by Polski mundur spasił jak można :wink: .

_________________
There's too many men, too many people Making too many problems


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 19:12 

Dołączył(a): 12 10 2011, 17:24
Lokalizacja: Kraków(dąbie)
Poczekaj na info o stylizacji, w innym wątku water pisał że wrzuci coś dziś czekaj cierpliwie jak nie wrzuci nic dziś to zrobi to niedługo jeszcze jest na to czas.
Gedan skoro pisze że min 16 to 15 raczej odpada chyba że będziesz mieć od kogoś super ekstra namaszczenie, w co na razie wątpię bo na jednej strzelance dopiero chyba byłeś więc szlifuj umiejętności. Water ma miękkie serce ale wątpię by puścił poniżej 16. Trzeba być cierpliwym, ta rozgrywka nie będzie łatwa ani nie będzie to bez celowa strzelanka, tu potrzeba będzie sporo zaangażowania ze strony uczestników na pewno.

_________________
OSIRIS ASG TEAM KRAKÓW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 19:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 12 2011, 23:16
Lokalizacja: Kraków
A ja tak czytam sobie i w duchu płaczę że 16 bo do roboty to nie dam rady a tu co, okazało się żem ślepy:)
Toż to w czerwcu 16:D
Teraz to już czekam na info co do stylizacji.
Jak się uda do czegoś dopasować to ja baaaaaaaaardzo chętny na takie coś (jeśli oczywiście nic nie wypadnie:/) :D
Przyznam że "przedstawiciel mafii" kusi;)

_________________
Co się tak, patrzysz?! Nas tu nie ma!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 19:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 04 2008, 15:46
Lokalizacja: KRK-Wola Duchacka
Brawo Water, tego było nam trzeba

_________________
PRETORIA - STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 07 05 2012, 19:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 12 2011, 23:16
Lokalizacja: Kraków
water napisał(a):
Scenariusz ?
Tak ,na ostre 4-5 godzin


Się zastanawiam czy rozumieć to jako "scenario jest tylko później napiszę" czy "jest tylu i tylu i trza się pozabijać z karambinów";)?

_________________
Co się tak, patrzysz?! Nas tu nie ma!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 08 05 2012, 4:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Widać Orion ,ze krótko latasz w Krk asg 8)
Tu scenariusz są zawsze gotowe,a jak jest osób 5 czy 50 to i tak jest ich realizacja :mrgreen:

Napierpapier jest obowiązkowy

Kleje,podpatruje,kopiujac pomysły innych,zbieram esencje tego co funkcjonuje,odrzucajac niefunkcjonujace,lub słabo grywalne elementy,mam zamiar zrobić napierdalanke rozgrzewkowa przed ewentualnym BielskoBiala narko scenariuszem

Ale tam jakaś cisza,więc jak sie dobrzerozkrecimy to na jesień bedzie wątek do kolejnego SW ,mam nadzieje rozpoczęty

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 08 05 2012, 6:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 12 2011, 23:16
Lokalizacja: Kraków
No w Kraku ledwom od listopada więc przyznaję że staż dopiero się tu nabija;)
No to wychodzi na to że jestem bardzo za i teraz to już tylko czekam z niecierpliwością na stylizacje żeby wiedzieć czy uda mi się pod coś podciągnąć i jestem:D
Bardzo zacna inicjatywa bo przyznam ze męczyło mnie na jakieś coś bardziej;)
Narko scenario z BB wygląda fajnie ale jak dla mnie to zbyt duże hektary do nich więc lipa, a tu niespodziewajka i u nas się też zaebiście szykuje:)

_________________
Co się tak, patrzysz?! Nas tu nie ma!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 08 05 2012, 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 10 2008, 19:57
Lokalizacja: Matrix
Czy mogę zabrać psa przeszkolonego do wykrywania tego i owego?

_________________
PRAETORIA COHORS XI
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 08 05 2012, 21:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 12 2011, 23:16
Lokalizacja: Kraków
PRESTON napisał(a):
Czy mogę zabrać psa przeszkolonego do wykrywania tego i owego?


Czy to aby na pewno dobry pomysł?

_________________
Co się tak, patrzysz?! Nas tu nie ma!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 09 05 2012, 23:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 01 2008, 11:48
Lokalizacja: Zona
Czy nie myślałeś, żeby włączyć siły FBI, np. do ekipy DEA? W Polsce jest do dostania trochę fajnych fantów z FBI, a niestety rzeczy z DEA praktycznie nie ma. Można by zrobić fajne stylówki.

_________________
Saigon, shit!

Stowarzyszenie Krakowski Airosft pozdrawia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 10 05 2012, 4:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
ATF można zmienić na fbi
DEA zostaje


Cartoon Boys!
Otrzymacie extra na wyposazenie,profi chesty ,w coyocie ,z ladownicami,pojemnikiem na butelkę wody,oraz kopiami płyt SAPI,PRZÓD TYŁ!o wadze idealnej i jeżeli sie spiszecie,... 8)
Produkt Eagle...
Pierwsza już dotarła,reszta w drodze

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Ostatnio edytowano 10 05 2012, 4:44 przez water, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Narkotyki vs D.E.A pytań 100
PostNapisane: 10 05 2012, 4:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Orion napisał(a):
PRESTON napisał(a):
Czy mogę zabrać psa przeszkolonego do wykrywania tego i owego?


Czy to aby na pewno dobry pomysł?


Orion...kolejna wtopa :mrgreen:
Preston ma psa co prawda przedszkolnego,ale tylko w zakresie merdania ogonem na głupotę,dlatego nie moze go tam wziąć,bo Rexiu by sie zajechał po minucie od wyskoczenia z auta ,już na parkingu... :mrgreen:

Ale Preston,weź jego brata,tego na baterie i pilota 8)

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 37 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL