Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 09 09 2013, 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 07 2007, 16:50
Lokalizacja: ten dom obok Drutexa
O kurna :D Ale super post :D

No to po kolei:
Cytuj:
Dlaczego zakończyliście tak ciekawą i twórczą wymianę zdań? Wiele rzeczy pominęliście i nie można z tego tematu nakręcić kolejnego serialu na TVN... Jestem niepocieszony.

Bo Gruby z którym ta dyskusja była prowadzona ze dwa razy napisał, że temat się skończył.

Cytuj:
A co do niektórych. Troszkę więcej dystansu do życia i mniej używania słowa "Ja" jako "My"...

A jakich mamy używać? Jak się wypowiadać to za siebie i na swój temat. Ty chyba nadużywasz "Wy", "Ty", "Oni". No i rady masz takie jakieś czerstwe... "Więcej dystansu do życia" na forum internetowym :lol:

Cytuj:
Aha! I zamiast pisać życiowe wywody na forum ASG co jest zwyczajnie żałosne, zacznijcie wreszcie dopisywać się do strzelań... Nie tylko w waszym gronie. Jest strzelanie w Goszczy, to się dopisujcie kto może. Więcej ludzi- większa zabawa.

No i znowu rady! Taki njus z ostatniej chwili: forum jest po to, żeby na nim pisać. Ale ciii, nie mów (pisz) nikomu, bo się wyda. Lekka hipokryzja - tutaj nie pasi, bo door selection, a z drugiej strony piszesz nam, z kim mamy (o kurna, znowu nadużywam My - może dlatego, że pytanie zadane w liczbie mnogiej, to i odpowiedź taka powinna być?) się strzelać. Wież mi, że jeśli strzelalibyśmy się tylko w "naszym gronie" to były by to bardzo smutne, nieliczne strzelania :cry: . BTW właśnie sam piszesz wywód, chociaż troszkę bardziej żałosny, niż obowiązujący standard.

Cytuj:
Niestety lepiej pierdolić smuty o "włódlanie" i kamuflażach które nie działają... Nie wiem co się stało z tym forum, ale 3-4 lata temu takiego syfu nie było...
HALO? JEST TAM KTO? Pasowało byś po 4 latach zorientował się, że jest to forum DYSKUSYJNE. Podpowiedź: tutaj się dyskutuje. :lol:

Cytuj:
Pomyśleć że chciałem kiedyś w przyszłości dołączyć do SKA... Dzięki Bogu poznałem gRubego i Bryndzę... Pozdrawiam.

Obawiam się, że w SKA na członków też jest Door Selection. Ale kto wie, jak się ma takie plecy u wszechmogącego to pewnie byś wszedł dzięki wtykom. :twisted:

Towarzyszu, ogarnijcie się. :!:

PS: To gdzie żeś był przez ostatnie 3-4 lata, że nie działałeś na tym forum, by bardziej trafiało w Twoje gusta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 10 09 2013, 21:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 10 2008, 19:57
Lokalizacja: Matrix
Wyczyszczone.

_________________
PRAETORIA COHORS XI
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 10:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 10 2007, 9:55
Lokalizacja: Kraków
water napisał(a):
Wiemy wszyscy przeciez kto jest w SKA...
Czy tam sa jakies postacie ktore robia cos na zlosc,na przekor komus,zeby zjebac cos na wejsciu..?
Watpie..

Zalozenie maja widocznie,ze skoro sie komus cos nie podobalo,to po kiego ma kwasic atmosfere innym poprostu

Kiedy kilka imprez zrobilem i tez mam osoby,ktore dostalyby buta,gdybym robil kolejna
Dlaczego?
Bo nie lubie jak mi ktos gledzi za uszami,ze ma skarpete niezacerowana,a pkrajem rzadzi Don Donald


krótko napiszę jako podsumowanie całej dyskusji z mojej strony, jako jeden z SKA popieram w 100%

_________________

SEKCJA 8
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT
GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 10:38 

Dołączył(a): 25 03 2010, 6:19
Lokalizacja: Zagorzyce Dw. / Krk
Wy chyba dalej nie złapaliście gdzie leży problem 8)
To że robicie selekcje mi zwisa 8)
To że kogoś nie chcecie mi zwisa 8)
Ale sposób w jaki to robicie mi się nie podoba, zapis że zastrzegacie sobie prawo do odrzucania zgłoszeń bez podania przyczyny jest po prostu śmieszny. Albo macie jaja i mówicie otwarcie kto i co wam nie leży i jakie są zasady przyjęć albo zachowujecie się jak ekskluzywne towarzystwo wzajemnej adoracji.

_________________
Kręciłem bekę z KRULA nim było to modne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 11:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Ale Kamil..wybacz...
Organizator ma prawo nie podawac przyczyny...
Ja np chetnie podam powod odmowy,jesli cos zorganizuje,osobie nie dopuszczonej,np na Pw lub w cztery oczy,niekoniecznie wszyscy musza ta przyczyne znac...moim zdaniem..
Choc nie naleze do SKA i na impreze sie nie wybieram,stoje jednak za slusznascia tego podpunktu organizacyjnego,jako byly organizator
Wiem jakie jaja by sie dzialy,gdyby osoba odrzucona zaczela dyskusje na forum na ten temat...
Antagonizmy,Syria,wieszanie Husajna,teatrzyk Kima..

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 11:30 

Dołączył(a): 25 03 2010, 6:19
Lokalizacja: Zagorzyce Dw. / Krk
Ale niech napiszą publicznie jakie są zasady przyjęcia i koniec.
Ja nie chce żeby wieszali listę osób nieobsługiwanych tylko niech jasno napiszą co i jak.
Sorry ale nawet w najgorszej spelunie jak na wejsciu stoi bramkarz to obok niego wisi karteczka na której pisze że n.p. w dresie i adidaskach no pasaran.

Jak zaczynałem strzelać to mi raz Borys odmówił wstępu na imprezę dużą, tyle że mi napisał po prostu że jestem świeżak a na imprezie tylko weterani. I takie zachowanie rozumiem, jasne zasady i nikt o nic nie będzie się rzucał.

Zresztą ludzie sami ocenią czy mają ochotę brać udział w czymś takim i wspierać taką politykę.
Ja po raz drugi już głosuję nogami 8)

_________________
Kręciłem bekę z KRULA nim było to modne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 12:19 

Dołączył(a): 23 11 2009, 10:11
Lokalizacja:
gRuby88krk napisał(a):
Jak zaczynałem strzelać to mi raz Borys odmówił wstępu na imprezę dużą, tyle że mi napisał po prostu że jestem świeżak a na imprezie tylko weterani. I takie zachowanie rozumiem, jasne zasady i nikt o nic nie będzie się rzucał.



Jak sam napisałeś to napisał Ci to na PW i na pewno osoba która będzie chciał wiedzieć czemu się nie dostała dostanie odpowiedź i uzasadnienie a teraz mam wrażenie że robisz lekką zadymę i robisz z igły widły. Jeżeli chcesz iść na imprezę to zgłoś się a nie kręć tematu w kółko o tym samym organizator ma prawo powiedzieć że wpuszcza tylko w różowych slipkach lub nie wpuści bo np brzydko pachniesz i koniec kropka. Stowarzyszenie też musi trochę pracy włożyć by zorganizować teren i całą imprezę więc może sobie zastrzegać prawo do selekcji. A na pewno nie będzie selekcji na poziomie "bo tak"

_________________
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 12:44 

Dołączył(a): 25 03 2010, 6:19
Lokalizacja: Zagorzyce Dw. / Krk
Było napisane że dla osób które są znane ze strzelań, Borys uznał że mnie wtedy znał za mało więc mi odmówił.
A wasz zapis jest niejasny i ostatecznie prowadzi do robienia sobie selekcji na zasadzie "bo tak".
I nie chce być już całkiem chamski i publikowac tu prywatnej korespondencji i treści rozmów.
Nazwaliście się "Stowarzyszenie Krakowski Airsoft" a chyba jednak nie działacie dla środowiska tylko dla siebie. I udowadniacie to kolejny raz.

_________________
Kręciłem bekę z KRULA nim było to modne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 13:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 06 2008, 11:48
Lokalizacja:
Z tego co wiem to jeszcze nikomu nie odmówiono bez podania przyczyny, więc nie wiem o co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 13:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Tez uwazam podobnie jak U,ze Gruby robisz burze w szklance z ...Water 8)

Niech sie zglosza najpierw chetni( a moze sie nie zglosza? Moze frekfa rozlozy impreze?), potem niech komukolwiek Zarzad SKA odmowe da,ta ukrzywdzona osoba powinna sie dopytac" a dlaciego?", dopiero wtedy jezeli to bedzie " bo dlatego!" , niech sie dzieje "4rp nadchodzi"...

Szelma mi mowil,ze jemu kolega mowil,ze jak w Puszce darł ryja ,"wypuscie mnie !,jestem niewinny!" to Gad mu odpowiedzial zza drzwi stalowych..." Wytrzymaj.." I poszedl dalej wpierdalac salceson wiezienny na dyzurke...

Tak że.." pocekojmy,łobacymy"..

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 14:27 

Dołączył(a): 25 03 2010, 6:19
Lokalizacja: Zagorzyce Dw. / Krk
Ja napisałem co mi się nie podoba, chyba mam do tego prawo.
Dlaczego to napisałem pewnie też wiedzą zainteresowani.
A to że się z tego zrobiła kolejna afera na 3 strony pisaniny to nie moja wina, takie już jest to forum.

A jak ma być totalna afera to niech będzie że zrobiłem to z nudy i dla samej afery. Lubię tak jak Szelma czasem zamieszać w towarzystwie. Szczególnie mnie to cieszy jak robi się afera bez powodu.
Pasuje wytłumaczenie :?:

EOT
Róbta co chceta :!:

_________________
Kręciłem bekę z KRULA nim było to modne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 12 09 2013, 18:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Faktycznie,Bez sensu staje sie ta dyskusja...

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 13 09 2013, 20:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 03 2012, 9:12
Lokalizacja:
o boże... w realu dali by sobie po razie po pysku i po problemie.
A że są od siebie daleko to zachowują się jak baby. :mini: :mini: :mini:
Umówcie się że sobie pogadacie face to face na pasterniku na ten temat i po probliemie bo na forum wychodzi z tego kwas, który na 99% robi dla obydwu stron więcej przykrości niż pożytku... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 13 09 2013, 20:44 

Dołączył(a): 25 03 2010, 6:19
Lokalizacja: Zagorzyce Dw. / Krk
już pogadaliśmy...
mam nadzieję że efekty tej rozmowy pojawią się na forum w tym temacie
do tego czasu prosiłbym o wstrzymanie się z komentarzami

_________________
Kręciłem bekę z KRULA nim było to modne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Operacja REGRES 28-29.09.2013 DYSKUSJA
PostNapisane: 27 09 2013, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
A pytania sa takowe,bo moze nie uwaznie czytam lub bez zrozumienia...

1. Stylizacja Bazyliana ze wschodu i Bazyla zachodniego?sily jakies tam styl?

2. W pierwszym poscie pisze o % owym rozlozeniu sil uczestnikow
Jak to sie ma do ilosci z list...?
Bo chyba nijak,lub lista jest dla pucu...

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL