Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 02 07 2011, 22:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 04 2007, 19:23
Lokalizacja: Kraków
Jako że pierwszy dorwałem się do kompa, kilka słów z perspektywy Unii Islamskiej. Nie będę się zbyt rozdrabniał, ani też roztrząsał spraw i problemów właściwych każdemu strzelaniu. Proszę też w tym wątku unikać wspomnień kombatanckich w stylu: "a jak im tam wyszliśmy, to ich rozjebaliśmy, pamiętasz?". Czysta merytoryka, co Waszym zdaniem wyszło, co nie, a co nadaje się do poprawy i nie jest związane z personalnym składem ekip i indywidualnymi problemami. Patrzymy abstrakcyjnie: tak, jakby były równe strony, równe siły, równe szanse. Które elementy z dzisiaj przetestowanych w takim układzie mają szanse powodzenia na wrześniowym zlocie.

1. Podstawa scenariusza - handel baniakami. Moim zdaniem sprawdza się w 100%. Cały czas coś się kręci w scenariuszu, nawet jak nie ma żadnej ekstra misji. Kilkulitrowe baniaki są o tyle dobrym rozwiązaniem, że ich transport i osłona wymagają większego zaangażowania niż przemycanie diamentopodobnych artefaktów po kieszeniach. Jest klimat arabskiego handelku, moim zdaniem do przemyślenia tylko ewentualnie kwestia cen. Sztywne ceny zalatują mi centralnym planowaniem i komuną. Jak jest wojna, to ceny ropy się wahają. Czasami jak jest gruba zadyma przetransportowanie jednego baniaka jest bardzo trudne, dlatego dostawcy powinni mieć możliwość proponowania wysokości zapłaty. Zwłaszcza, że sprawa działa w obie strony - sami też otrzymują prefabrykaty od Unii Islamskiej, których ceny mogłyby się wahać. Do przemyślenia, w zależności od kumatości dowódców i dostawców.

2. Pojazdy i grupy ppanc. - wg mnie sprawdzony system jeszcze na poprzednich imprezach, działa na 100%.

3. Klimat Unii Islamskiej - wg mnie stylizacja i scenografia idą w dobrym kierunku, choć na głównym zlocie zapewne wrócimy do taktyki z poprzedniej imprezy. Dzisiaj strony konfliktu były niezbyt liczne i dlatego aby nie zepsuć zabawy podzielenie trzeciej strony na trzy 4-6 osobowe sekcje miało sens. Zasady naszego działania muszą być dokładnie znane pozostałym uczestnikom i dowódcom. Musi być wyraźnie powiedziane, że nie są to sztywne zasady, wprowadzane na bieżąco przez organizatora, celem moderacji rozgrywki. Unia Islamska nie jest stroną konfliktu, ale elementem scenariusza i jego tłem. Jej członkowie muszą z jednej strony trzymać własną fantazję na wodzy, aby nie przegiąć z inwencją twórczą, ale z drugiej strony konfliktu muszą rozumieć, że ataki Unii nigdy nie mają na celu rozwałki na 100%, ale wojnę szarpaną 1-2 trafienia, odwrót, wyjście z krzaków kilkaset metrów dalej i to samo. Żeby nie było: "trafiliśmy ich, a oni nie założyli szmat, cofnęli się, po czym znowu wyszli z krzaków". Apel do Unii, aby nie psuć klimatu nagłymi zmartwychwstaniami w miejscu, gdzie przed chwilą się zginęło, tylko przejść kawałek dalej i respować się po kontakcie z dowództwem. Apel do stron konfliktu - nie wtrącać się w system respów Unii - jest on pod kontrolą organizatora i działa z jego polecenia. Taki jest system gry. I nie ma czego Unii zazdrościć - jej członkowie wielokrotnie stają przed okazją np. załatwienia 10 ludzi którejś ze stron konfliktu, ale odpuszczają z uwagi na swoją rolę w scenariuszu. Jeśli zaś działają - robią tak, bo tak im kazano. Dlatego bez wyzwisk, bo na zlocie taki brak zrozumienia dla koncepcji scenariusza będzie rodził negatywne konsekwencje.

4. Element scenariusza - VIP - pomysł na 100% fajny, ale trzeba wszystko dokładnie omówić. Dlatego moja sugestia - przed akcją przygotować wszystkie elementy scenariusza w zaklejonych kopertach z nadrukiem "tajne", gdzie będą omówione precyzyjnie szczegóły zadania. Oczywiście, aby nie zepsuć klimatu negocjowania, takie rzeczy jak godzina, cena i informacje wywiadowcze podlegałyby obustronnemu targowaniu. Natomiast moim zdaniem główne zasady wykonania zadania powinny być na piśmie dostarczone dowódcom stron, którzy je wykonują, w momencie wydania im informacji o takim zadaniu.

5. Jedzenie w mieście islamskim bez przerywania rozgrywki - pomysł bardzo dobry, ale wg mnie do przemyślenia w kontekście zlotu. Zrotowanie ponad 300 osób z całego Pasternika w jeden punkt może trwać bardzo długo i rozpieprzyć rozgrywkę. Na zlocie proponowałbym jedzenie (o ile takowe w ogóle w trakcie realizacji scenariusza jest przewidziane) dostarczyć do każdej z 3 baz, gdzie każda z grup w swoim gronie przeprowadzi rotację.

6. Wbić w głowę uczestników, że od wszelkich decyzji związanych z realizacją scenariusza są organizatorzy i dowódcy stron! Żeby nie było sytuacji, w których szeregowcy zabierają się za negocjacje, albo w ramach celowej dezinformacji / czarnej propgandy coś gadają, a inni w to wierzą. Efektem powyższego jest chaos i wymykanie się z rąk założeń scenariusza. Żadnych ruchów i układów poza plecami moderatorów - jeżeli podejdzie do Was Arab z ofertą, tzn. że robi tak bo kazał mu dowódca. I odwrotnie - Arab bez zgody dowódcy nie robi rzeczy, które mogłyby wprowadzać w błąd kogokolwiek. Wszystko, co robi Unia Islamska jest celowe i nie ma w tym przypadku. Nawet, jeżeli jakaś grupa plemienna plącze się po poligonie pozornie bez celu i kierunku ubijąc kogoś to tu, to tam to jest tak, bo akurat w tym momencie takie zadanie otrzymali. W osobnym wątku członkom Unii po raz 74 zostanie przypomniane, że żadnych zagrywek w stylu podpieprzanie flag, plecaków, baniaków czy innych rekwizytów nie wykonują bez upoważnienia organizatorów. Dlatego, że jeżeli coś takiego robią, to pozostali uczestnicy w zaufaniu do organizatorów mają wiedzieć, że każda taka akcja ma sens i coś z niej w scenariuszu wyniknie, a nie jest to idiotyczny spontan.

7. Poruszanie się po terenie - to, co już sobie powiedzieliśmy. Tylko zwarte oddziały, nikt się nie odłącza dalej, niż odległość kontaktu wzrokowego z resztą grupy. Snajperzy działają w parach. Nikt nie może chodzić sam.

8. Poza tym wszystkie elementy, w tym pojazdy, są wg mnie dopracowane już w tym stopniu, że nie wymagają komentarza. Jest dobrze i tak trzymać, a we wrześniu cała Polska będzie się jarała jak dzieci na tym zlocie, bo szykuje się coś naprawdę z najwyższej półki :D .

_________________
Stowarzyszenie ŻUBR Eksploracja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 02 07 2011, 23:21 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 08 2006, 8:15
Lokalizacja: z ukrycia, z zaskoczenia ...
Własnie wróciłem do domu, niestety nie dotrwałem do końca ale JESTEM MEGA ZADOWOLONY!

Jako członek 6 osobowej grupy rekonesansu islamu wybawiłem się za wszystkie czasy. Zchodziłem nogi do zakwasu, wiele potwierdzonych trafień, super twarzycho, wspałaniały organizator pełna profeska!

- pozdrawiam 2 chłopaków z obozu ;)
- pozdrawiam pana z bazy przy moście, co po tym jak dostał serię krzyczał że do mnie pójdzie i mi wpierdoli ;)
- pozdrawiam chłopców z rafineri na polanie
- pozdrawiam kolegę z 2 metrowych malin na urbanie
- pozdrawiam Beduina wszystko widzącego w lunecie :wink:
- pozdrowienia dla Czesia i 2b3 za pogawędkę i poczucie humoru
- pozdrowienia dla Huntersów (następnym razem lepiej pilnujcie JEEP'A :wink: )
- pozdrowienia dla kolegi który krzyczał "swój" :wink: (przepraszam Cie qrwa)

Z mojej strony mogę powiedzieć, że jako oddział nękający staraliśmy się każdego "rozruszac" po równo z obu stron. Pozdrawiam wszystkich tych co mnie skleli i tych na których sam podniosłem głos. Mam nadzieję, że zabiliśmy waszą nudę i mimo wszystko będziecie nasze "wizyty" wspominać z nostalgią :)

Pozdrawiam wszystkich tych którym się chciało dobrze bawić, naprawdę zabawa super!!!

Nitka, Water, dzięki chłopaki!

_________________
pozdrawiam Tomek

Do nieba nas nie wezmą w piekle nas sie boją... USMC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 7:20 

Dołączył(a): 02 11 2009, 19:32
Lokalizacja: Kraków,Kurdwanów
Panowie radze sprawdzić czy nie nałapaliście kleszczy ja maiałem dwa
poza tym impreza była barzdo klimatyczna naprade fajnie to wyszło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 7:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 01 2009, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Ja dodam tylko, za Unia Islamska winna pokusić się o stylizację na miarę kolegów - wybaczcie, nie pamietam ksyw - z "tęczowego meczetu", "co jim kłozę łukradli".
Jak już Witek zaznaczył: UI ma być elementem scenariusza, a nie stroną! Sama obecność Wodza plemiennego (Oscar za rolę się należy) dała +500 do klimatu dla stron, ale też pozytywnie wpływała na funkcjonowanie i wczuwanie się w role samych islamistów.

Wodzu: Allah zapłać za klimacik ;-)

Ja osobiście jestem mega zadowolony - moze dlatego, że pierwszy raz od dawna byłem na takiej imprezie, choć bardziej na uboczu. Nie brałem czynnego udziału w "zaczepkach", choć na 2 akcjach byłem. Za to oddałem się roli "ropociąga" i etatowego piromana :D

Dzieki raz jeszcze i do zobaczenia!

Water - szczególne "Allah zapłać" za wszelką udzieloną pomoc i dobre słowo.

_________________
"Admire nothing. Observe everything!"
"Stack the bodies to GOD"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 10:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 11 2009, 21:03
Lokalizacja:
Gdyby nie ta pogoda to było by w 99.9% zajefajnie a tak to tylko 99.8% :)

Podziw dla Nitki i Kramera. Dość dobrze szło im organizowanie wszystkiego. Za pominietych sorry : :lol:

Do nastepnego :))

aaauuuu!!

_________________
"Prędzej im się naboje skończą niż nam ludzie' Giorgij Żukow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 11:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 06 2009, 9:12
Lokalizacja: Kraków
Bez smarowania.

Do świtu rewelacja, sądzę, że bardzo dużo udało się sprawdzić, przetestować itp.
Potem kto widział ten wie, popsuło się, niesnaski, pierdoły -> Nitka pięknie powiedział na miejscu, że jak tak się będzie robiło to dalej gówno będzie w tym Krakowie.

Dla mnie organizacyjnie wyśmienicie. Jestem przekonany, że ta impreza wypaliłaby 10x lepiej gdyby uczestniczyło przynajmniej te 250-300 osób. Unia miałaby zupełnie inne zadania, nikt by nas nie wynajmował, bo i po co? Zawsze miałby kto walczyć po obu stronach.

Klimat wydaje mi się właściwy, pogoda nas oszczędziła, a we wrześniu? Na wrzesień:
a) jest potencjał
b) są chęci
c) są możliwości

Ogarnijcie się, bo wydaje mi się, że to wszystko może się przerodzić w najzajebistszy cykl w Krakowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 11:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 03 2008, 22:54
Lokalizacja: Nowa Huta
tęczowy namiot:
Matka
Bambus
Bedusek(benek kucharz)
i Herian (co mu koze ukradli)

Uważam , że osoba idąca do uni islamskiej może odpuscic sobie ambicjonalny strój komandosa na rzecz "bialego przescieradla" i ambicjonalne podchodzenie w trybie stealth, chyba ze na przyszlosc bojówka islamska będzie w czarnych sukniach a obsluga miasta i ta czesc osob od fabularyzacji rozgrywki(jak rody plemienne, szejkowie od ropy) w bialych sukniach.Wg mnie klimat 100x większy nizeli mundur.
Wódz mawial:
"Ło to narwane chłopoki goronca krew im płynie" Więcej luzu !!

_________________
Jeśli nie możesz czegoś pogryźć, połknij to

VII bieg Rzeźnika 2010


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 14:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 06 2006, 18:52
Lokalizacja: Krakowiaczek Ci Ja!!!
Wg mnie zajebiście jak poprzednio! Padam! Jak poprzednio ok. pogoda dopisała ;) Pozdrawiam NBE "żóltych" od "Canada" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 15:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 02 2009, 13:38
Lokalizacja: Kraków
Jestem tak zje..... że brak mi słów :(

Szkoda że wcześnie my się zmyli :|
A taka zaje..... pogoda się zrobiła :twisted:

_________________
Pozdrawiam, G.O.D. :)
-->> Obrazek <<-- CLICK!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 16:30 

Dołączył(a): 04 03 2011, 12:59
Lokalizacja:
Dzięki, było ZAJEBIŚCIE, organizacja super, masa gadżetów i sprzętu, scenariusz wymagający myślenia a nie tylko naciskania na spust....niecierpliwie oczekuje następnych edycji

a grochówka....w miasteczku....to mistrzostwo....chwila relaksu i odprężenia nie do porównania z niczym.


Ostatnio edytowano 03 07 2011, 18:19 przez wojtekgg, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 16:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
NITKA WIELKIE BRAVA!!!

jest to kolejna NAJLEPSZA ORYGINALNA i NOVATORSKO przeprowadzona impreza
sprawdzil sie kolejny SWIETNY pomysl jakim bylo miasteczko ISLAMM
oraz mega sprawdzali
OBSERV_MODERZY

mysle ze:

-cyklicznosc imprezy krakowskiej jest wymogiem na przyszlosc i nikt tu pewnych spraw nie przeskoczy,przy takich mozliwosciach sprzetowych,zaangazowaniu i wkladzie wlasnym w takie przedwsiewziecia jak airsoft

-tradycja jest zatem juz i niezbednikiem na przyszlosc moim zdaniem:

1.srodki transportu dla stron
2.obserw-moderzy (Reg i MAlina wczoraj)
3.jakies wojskowy katering(grochowa,kielbasa,bigos,woda)
4.konsekwecja kontynuacji i moderowania wynikajacego z ciagu wczesniejszych wydarzen/spotkan,w kolejnych imprezach
5.podzial na 3strony ,gdzie trzecia jest czasem jezyczkiem u wagi,mogaca przechylic szale i zmienic przebieg wydarzen
6.stylizacja dla stron-komandosi vs. niekomandosi vs. pastuchy kóz/handlarze BANANów np.
7.realizowanie bezkrytyczne zalozen ORGA

i marginalnie:

-dzieki za walke,wspolprace,wszystkim bez wyjatku

-przeprosiny dla tych ,ktorych noca wedrujac na zmiksowanych swiatlach wzialem jako transport paliwa i usieklem z Jelonem i grupa Islamska na trasie

-pochwaly szczegolne dla stylizowanych wna bialo Herianoców

-dla Eryka,ktory nie wiem jak potrafil palic jedna pochodnie 3H!

-dla MIMKA za trwanie w samotnosci przez 1g,i ubicie trzech wrogow(idzie order)

-dla MLODZIEZY z Porno,Bardzo pomocni!!(ordery)

-dla Islamskich Dziewic,ktore zawdzialy biale pakole i poszły snajpic w naszych barwach mamroczac cos pod nosem o BANANanach i jakim Dwulicusie czy Trójlizusie

dla wszystkich ,ktorzy walczyli od poczatku do konca i nie zrazili sie ani pogoda,ani "trupim incydentem",ani brakiem grochówki nad ranem

nic (prawie ) mnie nie zraziło,bawilem sie niemalze 10h wspaniale
wielkie brawa dla wszystkich i
czapki z glow dla PRZECIWNIKOW<ORGOW<WSPOLTOWARZYSZY BRONI

SZAPO BA PANOWIE i Panie!

ps
-fotki odemnie jutro
-wszyscy ,ktorzy otrzymali jako gadzet PAKOL(afgan oryginal)
proszeni sa o nie sprzedawanie/gubienie/zamiane za kilogram bananów
poniewaz oprocz ARAFATKI,owego PAKOLA beda na nastepnej imprezie dodawane kolejne elementy stylizacyjne dla islamistow ,jak KOCYKI czy te ich przydlugie koszule(oczywiscie bezplatnie jak dotychczas)

pozdro

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 18:26 

Dołączył(a): 23 04 2007, 8:05
Lokalizacja: ZE WSZYSTKICH STRON
10/10 :twisted:

DZIĘKUJE WSZYSTKIM !

WIĘCEJ JUTRO - WRACAM DO SPANIA 8)

POKE :twisted: FKA :twisted: POWER

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=uSYl8qKAGKg

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 01 2008, 11:48
Lokalizacja: Zona
Obudziłem się :lol: Na imprezie spałem 10 min słuchając komunikatów Rafsona w radiu w stylu "Borys, *****, gdzie ty jesteś". :mrgreen:

Dla mnie znakomicie, podpisuję się pod oceną Witka. Wszystko zagrało. Wielkie gratulacje dla organizatorów i uczestników, którzy walczyli znakomicie i fair. Szczególne pozdrowienia dla Parszywej 13 za towarzystwo, ducha walki i 3-krotne zdobycie sztabu przeciwnika. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Szczególne pozdrowienia dla dowódców stron - Borysa, Rafsona, Padre i Colonela, dowodzenie z wami było przyjemnością. Pomysły z negocjacjami na terenie neutralnym - rewelacja. Podziękowania też dla Unii Islamskiej i Artura - robiliście fajny klimat (szkoda tylko, że ok. 9 rano w niedzielę obóz islamski był już prawie zwinięty, może to przez pogodę; to wprowadziło trochę rozluźnienia). No i wyjeździłem się na quadzie za wszystkie czasy. :lol:

Na wszystkich imprezach z tej serii dobrze się bawiłem, czekam na następne.

A najbardziej zapamiętam... jazdę z Dagmarą na quadzie. :mrgreen: (Kaczka mnie zatłucze)

PS Moim zdaniem przydałoby się więcej aktywnych moderatorów, tak jak poprzednio. Być może oni uchroniliby nas od sytuacji, w której wpadamy do wrogiego sztabu, tam śpią ludzie, a wśród nich są osoby bez ochrony oczu! Cudem nikomu nic się nie stało, bo poleciała chmura kompozytu. Następnym razem: spanie tylko na respie!!!!!! A najlepiej nie spać wcale. :cool:

_________________
Saigon, shit!

Stowarzyszenie Krakowski Airosft pozdrawia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 03 07 2011, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 10 2009, 18:50
Lokalizacja: krk und Liga
jak dla mnie 10\10 zero jakichkolwiek minusów impreza przednia już możecie mnie wpisać na następną edycję ,po prostu R E W E L A C J A niestety musiałem się zwinąć o3 bo na 8 szedłem do pracy ale warto było naprawdę wielkie dzięki orgom i reszcie dzięki którym odbyła się tak zacna impreza,wszystkim parszywcom z oddziału za miłe towarzystwo i Krzakowi za wsparcie podczas nękania urbanu-myślę że będą długo to wspominać :sniper: :lol:

_________________
erni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Syndicate Wars 24h - opinie, wnioski, sugestie
PostNapisane: 04 07 2011, 9:06 

Dołączył(a): 23 04 2007, 8:05
Lokalizacja: ZE WSZYSTKICH STRON
JAK PISAŁEM OCENA 10/10 :twisted:

STAWIAM IMPREZE NA RÓWNI Z WIECZNĄ WOJNĄ NA PUSTYNI B

DWIE NAJLEPSZE IMPREZY OD ASG NA JAKICH BYŁEM 8)

WIELKIE PODZIĘKOWAQNIA DLA NITKI I CAŁEJ GRUPY ORGANIZATORÓW, I WSZYSTKICH, KTÓRZY PRZYCZYNILI SIĘ DO SUKCESU TEJ ŚWIETNEJ IMPREZY

DZIĘKUJE DOWÓDCĄ STRONY PRZECIWNEJ - COLONELOWI I PADREMU ZA POPROWADZENIE DO BOJU NBE -

PODZIĘKOWANIA DLA ŻOŁNIERZY NBE - ŚWIETNA WALKA, ZERO TERMINATORKI

ŚWIETNIE SPORAWDZIŁ SIE SYSTEM NEGOCJACJI I MOŻLIWOŚCI SPOTKANIA DOWODZĄCYCH STRON PRZECIWNYCH W CZASIE WALKI - DZIĘKI TEMU WSZELKIE PROBLEMY JEŚLI SIĘ POJAWIAŁY BYŁY NATYCHMIAST ROZWIĄZYWANE, CO POZWOLIŁO UNIKNĄĆ WIĘKSZYCH AFER I WSZYSCY ZAKOŃCZYLIŚMY WALKE Z UŚMIECHEM NA USTACH :D

DZIĘKUJE UNI ISLAMSKIEJ ZA HANDELEK I CIĄGŁĘ WYWIERANIE NA NAS PRESJI :twisted:

A NA KONIEC :

DO WSZYSTKICH NAJEMNIKÓW FKA - DZIĘKUJE WAM ZA ŚWIETNĄ I NIEUSTRASZONĄ POSTAWE, GOTOWOŚĆ DO WYPEŁNIANIA ZADAŃ I SIEDZENIU BEZ NARZEKANIA PO PARE GODZIN NA WYZNACZONYCH POZYCJACH 8)

DZIĘKUJE TEŻ NA KONIEC STALKEROWI I RAFSONOWI ZA WSPÓŁDOWODZENIE,
WSZYCY DALIŚMY RADE 8)

JAK SOBIE COŚ PRZYPOMNE TO JESZCZE NAPISZE 8)

POKE :twisted: FKA :twisted: POWER

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=uSYl8qKAGKg

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL