Zapraszam na strzelanie do Dobczyc w niedzielę 23 czerwca.
Zbiórka: 9:30;
Start: 10:00;
Koniec: 14:00;
Limit: 350 FPS;
Wstęp: Cennik.
Lista:1. p4fciu
2. GibGiboN
3. Boria
4. Biały
5. Yaro
6. u_god
7. Łysol
8. Martinez
9. Kaczka
10. Snake18
11. Piotrek
12. Paweł N.
13. Krzysiek
14. Łukasz
15. leon40
GRA:Wstęp:Poniżej czysty schemat (bez wątków fabularnych i ubarwiania) ciekawej gierki taktycznej, często granej na terenie Poligonu Twierdza. Świetna zabawa za każdym razem. Całość zaplanowana jest na rozegranie 2 mini-scenariuszy ze zmianą stron, czyli w sumie 4 rozgrywki (tury). Czas całej gry, to max. 4 godziny ( z przerwami na papierosa

). Do wyniku końcowego liczy się suma punktów z wszystkich 4 rozgrywek.
Mapa i plany:
Mini-scenariusz PRZETRZYMYWANIE STRATEGICZNYCH PUNKTÓW:Czas Gry: - maksimum 45 minut
Teren:- grają 2 pawilony;
- start i resp niebieskich R1;
- start i resp czerwonych R2.
Drużyny (równy rozkład sił):- Niebiescy.
- Czerwoni.
Zasady/przebieg gry (dla każdej drużyny takie same)Respy: - 1 minuta.
Zadania i cele:1. Jak najdłuższy czas mieć w posiadaniu pomieszczenie D2;
2. O odpowiednich porach (w 1/3, 2/3 i na koniec gry) mieć w posiadaniu pomieszczenie O3;
Punktacja:1 punkt - przetrzymanie D2 1 minutę (max ilość punktów ~45)
20 punktów - posiadanie O3 po upływie 1/3 czasu gry.
20 punktów - posiadanie O3 po upływie 2/3 czasu gry
20 punktów - posiadanie O3 na koniec rozgrywki.
Rekwizyty:- Zegar szachowy – umieszczony w D2. Liczy czas posiadania pomieszczenia każdej drużynie.
- Flagi (czerwona i niebieska) - umieszczone w O3. Gdy jedna znich stoi wbita w ziemię, sygnalizuje posiadanie pomieszczenia przez odpowiednią drużynę.
- Mapa i plany budynku P15
Dodatkowe zasady:Aby zasygnalizować przejęcie punktu każdy gracz musi wejść do pomieszczenia D2 i O3 i odpowiednio: w D2 włączyć na zegarze odliczanie czasu dla swojej drużyny, a w O3 zmienić (postawić) swoją flagę. Po tym jak to zrobi musi natychmiast opuścić te pomieszczenia. Do pomieszczeń D2 i O3 można wejść zatem tylko na chwilkę aby zasygnalizować ich przejęcie. Broniąc później tych pomieszczeń można to robić z każdego innego miejsca (korytarz, balkon krzaki, las itp.).
Podsumowanie.Gra powtórzona ze zmianą stron.
Mini-scenariusz ATAK:Czas Gry: - minimum 35 minut
Teren:- grają 2 pawilony;
- start i resp Niebieskich R2;
- Czerwoni startują rozstawieni na pozycjach obronnych, respa mają w R1.
Drużyny (równy rozkład sił):Niebiescy - drużyna atakująca.
Czerwoni - drużyna broniąca.
Zasady/przebieg gry:Niebiescy (drużyna atakująca):Respy: - 1 minuta.
Zadania i cele:- Ukraść flagę f1 i odtransportować do R2;
- Ukraść flagę f2 i odtransportować do R2.
- Wysadzić P15;
Dodatkowe zasady:-
Gracz - jeden gracz może nieść tylko jedną flagę. W momencie gdy zginie biegnąc z flagą musi zostawić ją w miejscu, w którym dostał.
-
Bomber - człowiek odpowiedzialny za przenoszenie bomby i jej podłożenie. Musi podłożyć ją gdzieś w P15 (piwnica, parter, piętro). Może w każdej chwili przekazać bombę innemu graczowi. Gdy zginie może iść z bombą na respa lub pozostać w miejscu, w którym został trafiony i czekać aż kolega z drużyny ją przejmie. Może również ukraść flagę.
Punktacja:30 punktów - kradzież flagi f1;
30 punktów - kradzież flagi f1.
40 punktów - wysadzenie P15;
Czerwoni ( drużyna broniąca):Respy: - 2 minuty
Zadania i cele:- Uniemożliwić kradzież flagi f1;
- Uniemożliwić kradzież flagi f2.
- Uniemożliwić wysadzenie P15;
Dodatkowe zasady:-
Gracz - w momencie gdy zastrzeli przeciwnika biegnącego z flagą może albo bronić flagi w miejscu, w którym została pozostawiona, albo odnieść flagę w miejsce, z którego została zabrana i tam dalej jej bronić.
Punktacja:30 punktów - uniemożliwienie kradzieży flagi f1;
30 punktów - uniemożliwienie kradzieży flagi f2.
40 punktów - uniemożliwienie wysadzenia P15;
10 punktów - bonus za rozbrojenie bomby;
Rekwizyty:-
Flagi : czerwona i niebieska.
-
Bomba elektroniczna : -->
Taka <-- wzorowana na bombie z Counter-Strike. Uzbrajana poprzez przytrzymanie kilka sekund odpowiedniego przycisku. Czas do wybuchu 3 minuty. Rozbrajana poprzez trzymanie około 30 sekund przycisku rozbrajania lub poprzez "przecięcie kabelków. Przenoszona w torbie/plecaku. Wszyscy znajdujący się w momencie wybuchu w P15 - giną.
-
Mapa i plany budynku P15Podsumowanie.Gra powtórzona ze zmianą stron.
Żródło