Czarny 447 napisał(a):
Zapoznaje się z tematem i ucze się. Napisałem tylko to co sam zastosowałem i mi działa. Więc nie rób z łaski swojej halo z niczego i daj innym pisać, wszak mamy wolność wypowiedzi. Chcesz kupuj cymowski, jakbyś czytał ze zrozumieniem, napisałem "PRZYDA SIĘ" aliminiowy tłok, a nie że osobiście nakazuje kupno takiego, bo inne są o kant krzaka rozbić. Czyli logicznie rzecz biorąc dałem autorowi pewną alternatywę co mógłby kupić. Jak mi się zachce, to walnę tu i wypracowanie na 3 strony, kija ci do tego, jak masz mi tylko działać na nerwy.
Oszczędź nas Czarny, a szczególnie miej litość nas budżetem kolegów, którzy mogliby skorzystać z twoich rad. Sam piszesz, że się uczysz, więc np. nie dawaj rad typu "przyda się aluminiowy tłok" bo to zła rada. Aluminiowy tłok to najgorsza opcja, jest cięższy od np. wykonanego z POM-u, wcześniej czy później (w zależności od zastosowanej sprężyny i rodzaju GB) może rozwalić szkielet. Oczywiście czynników jest więcej, szkoda pisania, o wszystkim już było na forum. Są inne lepsze tłoki, u mnie i Prestona zwykłe G&P wykonane z właśnie z POM-u działają z powodzeniem na M-150 już ponad 2 lata.
I nie denerwuj się. Widać że masz potrzebę pisania, ale nie rób tego za wszelką cenę bo prowokujesz innych do działania "ulubionego na tym forum".
