Zmień rozmiar tekstu

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 6 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dodatki do CM.045
PostNapisane: 24 03 2014, 20:40 

Czy da się zamontować do niego jakiś dodatkowy sprzęt(np: kolimator)? Tutaj zdjęcia: http://www.taiwangun.com/cm-045-cm
Szyn nie posiada, ale może są jakieś zaczepy, albo możliwość wymiany część(np: na coś takiego z szyną jak tu http://www.taiwangun.com/img/imagecache ... 189493.jpg) - nie znam się za bardzo na tym.
Warto coś jeszcze do takiej repliki dokupić/wymienić?

Dodatkowo, polecilibyście jakieś dobre mid-capy w niskiej cenie i najlepiej metalowe?

Pozdrawiam.

Tytuł: Re: Dodatki do CM.045
PostNapisane: 24 03 2014, 20:53 

Kolimator jest jak najbardziej możliwy do dołączenia. Musisz tylko nabyć szynę (jeśli masz taką replikę jak na zdjęciu, to szynę boczną już masz wmontowaną, brakuje tylko montażu RIS.). Kupiłem jakiś czas temu bardzo fajnego RIS-a: http://www.specshop.pl/product_info.php ... s_id=12196. Mam podobnego, a montaż boczny, jak już wspomniałem masz. Co do magów polecam je sprawdzać na miejscu w jakimś sklepie. Może być sytuacja, ze dokupione magi nie spasują do repliki(miałem kilka razy taką sytuację) i trzeba piłować, by spasowały. A czy warto jeszcze coś dokupowywać, to już sam określisz, jak będziesz miał wymogi co do repliki w zależności od terenu. Najczęściej na początek się jednak wymienia np. gumkę hop-up, bo stockowe są dosyć słabej jakości. Z gumek polecam Guardera przezroczyste, Gumka G&G zielona (bardzo przydatna w czasie gry w niskich temperaturach), albo Systema Energy.

PostNapisane: 24 03 2014, 21:56 

Gumkę miałem wymienianą(tylko nie wiem na jaką, wymienili za free, więc pewnie nie najlepsza), ponieważ stockową zepsułem :D

Trochę drogawy ten RIS, nie mówiąc już o samym kolimatorze, więc zapewne na razie wstrzymam się z zakupem.
A czy takie coś będzie pasować do mojej repliki: http://www.taiwangun.com/chwyt-przedni- ... aign-id=23 ?