Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 5   [ Posty: 72 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 20:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 10 2009, 17:45
Lokalizacja:
a kulka 0,28 przy 430 fps ? umie ktoś obliczyć ? ja z przedmiotów ścisłych jestem noga :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 20:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 02 2009, 18:07
Lokalizacja:
Przelicz fpsy na m/s i zwykły wzór na energie kinetyczną której sie uczy w pierwszej klasie gimnazjum!

_________________
Mniej sprzętu, więcej talentu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 05 2009, 19:48
Lokalizacja: Ruczaj / Borek
v=s*m*t*temp*współczynnik chińskości repliki ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 20:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 02 2009, 18:07
Lokalizacja:
Ek = 1/2*m*V^2

_________________
Mniej sprzętu, więcej talentu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 12 2009, 19:38
Lokalizacja: Kraków
Phantom napisał(a):
a kulka 0,28 przy 430 fps ? umie ktoś obliczyć ? ja z przedmiotów ścisłych jestem noga :D


PISZE CI NA 1 STRONIE JAK BYK!!

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06 04 2010, 23:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 03 2010, 21:45
Lokalizacja: Kraków / Chełm
wielo22 napisał(a):
Phantom napisał(a):
a kulka 0,28 przy 430 fps ? umie ktoś obliczyć ? ja z przedmiotów ścisłych jestem noga :D


PISZE CI NA 1 STRONIE JAK BYK!!


ło matko bosko nie bij

http://kalkulator.jednostek.pl/predkosci przeliczanie jednostek predkosci

a teraz jesli mamy....

430fps = 131.064
0,28g = 0.00028 kg

podstawiajac to pod wzór Ek= (m*V^2)/2 => (0.00028*(131.064)^2)/2 = 2,4 [(kg*m^2)/s^2)] => 2.4 J

tak to by szlo :)

tak czy siak boli... Q_Q ale porównywalnie Barrett M82A1 ~12500 J


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07 04 2010, 8:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 07 2008, 17:53
Lokalizacja: Krk - NH
Smiglo7o7 napisał(a):
tak czy siak boli... Q_Q ale porównywalnie Barrett M82A1 ~12500 J


A Czesio-gnata moc ktoś policzy? :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01 06 2010, 4:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 04 2009, 8:45
Lokalizacja: Kraków
Znalazłem bardzo dobry artykuł odnośnie trajektorii BB, oporow hydroaerodynamicznych, etc...

http://www.bbbastard.com/ATP/


NAJLEPSZE jest to, że autorzy dali nam do dyspozycji kalkulator rekomendowanej minimalnej odległości strzału.

http://www.bbbastard.com/ATP/10-b-01.htm

W OSTATNIEJ KOLUMNIE "Recommended MED" ZNAJDUJE SIĘ ZALECANA MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ NA KTÓRA MOŻEMY WALIĆ TAK ABY NIE NIE WYRZĄDZIĆ KRZYWDY PRZECIWNIKOWI (KOŃCOWA ENERGIA KINETYCZNA KULKI NIE PRZEKRACZA 1J)

_________________
Rzeczywistość to iluzja wywołana brakiem alkoholu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02 06 2010, 15:18 

Dołączył(a): 29 04 2007, 15:50
Lokalizacja:
Eee, komora PDI, różnica między podkręconym HU a ustawionym na "zero"-60fps na korzyść podkręconego. Aby na pewno mamy mierzyć na HU na zero? Wiedziałem że przy podkręconym HU wyniki są wyższe ale aż 60fps?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02 06 2010, 16:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 04 2009, 8:45
Lokalizacja: Kraków
Dexter napisał(a):
Eee, komora PDI, różnica między podkręconym HU a ustawionym na "zero"-60fps na korzyść podkręconego. Aby na pewno mamy mierzyć na HU na zero? Wiedziałem że przy podkręconym HU wyniki są wyższe ale aż 60fps?

Gumka hop-siup pozwala na większe sprężenie gazów na samym początku przed wylotem kulki (blokując jeszcze trochę możliwość wejścia kulki do lufy - co stawia opór dla gazów i dopiero przy większym sprężeniu kulas zaczyna się ruszać)
Dodatkowo gumka uszczelnia od środka dosyć znaczną powierzchnię pomiędzy kulką a wnętrzem lufy więc gazy nie uciekają w lufę.

Możesz gumkę i jej uszczelnienie porównać do miękkiego materiału z którego wykonany jest pocisk - wylatując uszczelnia lufę nadając większą prędkość (plus co już nas nie interesuje dzięki nagwintowaniu lufy uzyskuje ruch wirowy przez co jest bardziej stabilny w trakcie lotu)

Ale, że aż o 60fps?? zawsze myślałem że to max 10% (przynajmniej tak wykazywał mi chrono) - no chyba że masz replikę 600fps ;p

_________________
Rzeczywistość to iluzja wywołana brakiem alkoholu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 06 2010, 11:59 

Dołączył(a): 29 04 2007, 15:50
Lokalizacja:
Tzn ja wiem jak to działa bo już kiedyś to przerabiałem i moja teoria pokrywa się z Twoją. No tak, 10% czyli 60fps właśnie. Zauważyłem że przy tunningach snajperek do około tych 600fps właśnie taka jest różnica w fpsach- około 50-60fps. A to bardzo dużo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 11 2010, 16:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 11 2010, 8:27
Lokalizacja:
Google calculator 1/2*mv^2

Chcesz 350/0.2:
Wpisujesz w Google:

0.5*(350 feet/second)^2*0.2 gram
Dostajesz

0.5 * ((350 (feet / second))^2) * (0.2 gram) = 1.13806224 joules

Chcesz 430/0.28:
0.5*(430 feet/second)^2*0.2 gram
Dostajesz

0.5 * ((430 (feet / second))^2) * (0.28 gram) = 2.40488809 joules

Trochę przeraża jak skuteczny jest "^2" przy prędkości. Snajperka na 600FPS z amunicją 0.2 daje 3x większą energię niż karabinek 350FPS.
0.5 * ((600 (feet / second))^2) * (0.20 gram) = 3.34450944 joules

_________________
^n'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 5   [ Posty: 72 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL