Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 15   [ Posty: 219 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07 09 2010, 21:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 04 2010, 22:54
Lokalizacja: Kraków
Glaca graleś u mnie 5 min i już twierdzisz że jest "psychiczna" ale masz racje ona jest psychiczna, ale książka i tak lepsza :)

_________________
25GD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 09 2010, 15:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 11 2009, 18:56
Lokalizacja: Kraków - północ
dodaje jeszcze: Robert J. Szmidt 'Toy Land'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 09 2010, 17:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 05 2008, 16:09
Lokalizacja: Osiek / Bielsko-Biała
Witam,
Po długiej przerwie wracam na forum :twisted:

Otóż mogę wam polecić wręcz Epicką powieść, cykl liczący wiele tomów...
A każdy z nich wciąga bardziej.

Autorem cyklu jest David Weber.

A tytuł to:

HONOR HARRINGTON

Tak wygląda podział tomów:

1. Placówka Basilisk (On Basilisk Station)
2. Honor królowej (Honor of the Queen)
3. Krótka, zwycięska wojenka (The Short, Victorious War)
4. Kwestia Honoru (Field of Dishonor)
5. Honor na wygnaniu (Flag in Exile)
6. Honor wśród wrogów (Honor Among Enemies)
7. Więcej niż Honor (More Than Honor) (tom opowiadań)
8. W rękach wroga (In Enemy Hands)
9. Honor ponad wszystko (Echoes of Honor)
10. Nie tylko Honor (Worlds of Honor) (tom opowiadań)
11. Popioły zwycięstwa (Ashes of Victory)
12. W służbie miecza (The service of the Sword) (tom opowiadań)
13. Królowa niewolników (Crown of slaves)
14. Wojna Honor (War of Honor) (w polskiej wersji językowej edycja dwutomowa)
15. Światy Honor (Worlds of Honor) (tom opowiadań)
16. Cień Saganami (The Shadow of Saganami)
17. Za wszelką cenę (At All Costs) (w polskiej wersji językowej edycja dwutomowa)
18. Zarzewie Wojny (Storm from the Shadows')

Teraz oczekujemy na najnowszy tom :D
19. Misja Honor ( Mission of Honor )

Czytać najlepiej po kolei.

I jakby to powiedziała Shannon Foraker:
"Ups..." ( po tym jak rozwaliła 24 Superdreathnauty xD takie ciężke okręty kosmiczne o długości 8 km )

Za Honor! ( Harrington :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 09 2010, 0:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 02 2010, 23:11
Lokalizacja: inąd
William B. Breuer "Polscy Patrioci, którzy pomogli uratować Europę przed Hitlerem" ciekawa lektura :)

_________________
A prawda jest jedna Polska wiecznie będzie trwać,
I nigdy nie zginie Póki żyjesz Ty i ja,
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas!
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 09 2010, 8:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 01 2008, 11:48
Lokalizacja: Zona
Panowie, czytam ten wątek i zwykle podajecie same tytuły. Trochę to wygląda jak referat na zebranie ZBOWID-u - fajna książka bo fajna. Może parę słów od siebie dlaczego?

_________________
Saigon, shit!

Stowarzyszenie Krakowski Airosft pozdrawia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 09 2010, 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
nie wiem czy bedzie fajna :lol:
ale na pewno ja zakupie i przeczytam
wiec kto bedzie chcial po mnie przekarkowac,szkoda trwonic forse,pozycze...

http://redakcja.esensja.pl/ksiazka/ksia ... iektu=8074

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 09 2010, 5:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
"Wyznania Szpiega"-znalezione pod hala na Grzegorzeckiej-3zeta!

Izraelski Mosad robil wszystko by nie dopuscic do wydania tej ksiazki...

Victor Ostrovsky opisuje ,po 4 latach sluzby w Mos,szereg szczegolow apropos akcji tej sluzby

-Carlos-czyli Szakal
-Exocet
-Szach i mat
-Bejrut

to tylko niektore z kilkunastu rozdzialów mowiace o nieujawnianych szczegolach takich wydarzen jak zakup rakiet ziemia-ziemia przez Contras
,czy akcji Szakala i innych "niezlych jaj"

"...Mark to byl w rzeczywistosci Yehuda Gil,jeden z grupy katsa stacjonowanych w Brukseli,ktoremu polecono nawiazac wstepny kontakt z Magidem.Sam Magid nikogo nie interesowal.Naprawde chodzilo o zwerbowanie jego brata,Jadida,urzednika ministerialnej rangi u syryjskich wojskowych.Probowali tego juz kiedys we Francji,ale zabraklo czasu i sprawa nie wypalila.Jednakze tak jak przy wiekszosci tych operacji,Jadid nie wiedzial nawet o podjetej probie,a na pewno nie wiedzial ,ze Mosad nadal mu juz nawet pseudonim"Korkociag"..."

ksiazke wraz z zielona herbatą, łyka sie w jeden wieczor
polecam

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 10 2010, 5:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Przemek770 napisał(a):
Trylogie o wampirach Magdy Kozak ( nocarz ,renegat nikt ) przeczytałem kilka razy i napewno jeszcze do tego wrócę . Swietna, fabuła i klimat sprawia że po przeczytaniu ostatniej części ma sie ochote ...


nie wiem na co ma sie ochote i sie nie dowiem 8)
wymeczylem "Nocarza"...
dawno nie stracilem czasu na takie ...fantasmagorie 8)
wampiry w ABW! 8)
tylko kobieta mogla wpasc na tak durny pomysl 8)

ksiazka wylacznie dla milosnikow OSTREJ i EXTREMALNEJ FANTASTYKI :lol:
nie pomaga ani pojawienie dosc dobrze opisanych sprzetow zawodowcow,ani dosc wartka akcja...
fruwanie,krew,Lordowie,jakies zwarcia z renegatami ,ktorzy tez sa wampirami :shock: na tle sluzby Ojczyznie :?
jak dla mnie jaja jakies :wink:

chetnie wymienie trzy tomy na jednego Kapitana Żbika! :lol:

nie podobalo mi sie ,moze zbyt oderwana od rzeczywistosci ,jak dla mnie!

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 10 2010, 8:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 12 2007, 8:18
Lokalizacja: Piotrkowice Wielkie
Ja za to się zupełnie nie zgodzę z opinią ale to kwestia gustu ! Jak ktoś lubi klimaty wampirów + akcje z uzbrojeniem to trylogia miodzio - chętnie wracam do lektury !

_________________
Zapraszamy do odwiedzenia strony poświęconej naszemu terenowi do rozgrywek ASG i nie tylko : www.arenaasg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 10 2010, 10:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 07 2008, 21:48
Lokalizacja: Kraków
"OKRĘT" autorstwa Lothara-Günthera Buchheima

Książka świetnie pokazuje rutynę, życie, zwyczaje podczas patrolu u-boot'a na Atlantyku.

Jest to opowieść autentyczna... można powiedzieć, że urywek z biografii autora.

Miejscami dla niektórych może przynudzać wszelakimi opisami technicznymi maszyn, okrętu i jego sposobem działania jak i też opisami "krajobrazów" na oceanie lecz według mnie dodaje to realizmu... można się poczuć jak by się rzeczywiście było na u-boocie ;)

Na podstawie książki powstał film o tym samym tytule, reżyserem jest świetny Wolfgang Petersen.

Pozdrawiam, Kuba :twisted:

_________________
MAM WYJEBANE
http://www.lazydevils.fora.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05 10 2010, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 01 2009, 17:57
Lokalizacja: ten dom obok Majzoka
Obrazek

II wojna światowa w fotografiach

Autorem jest Boyle David, rok wydania: 2006, ilość stron: 600, twarda oprawa, wymiary: 215x300 mm

Super książka dla wielbicieli tego okresu historycznego, oczywiście mam ją w swoim zbiorze. Prawie 1000 fotografii przedstawiających wiele nieznanych ujęć z całego okresu wojny. Piękne wydanie w dobrych pieniądzach do wzięcia teraz ponieważ mam dostęp do księgarni internetowej http://www.poczytaj.pl. Na stronie kosztuje w tej chwili w promocji 54.63 PLN, jeżeli zamówicie przeze mnie na pewno cena będzie niższa.

Ja płaciłem za nią na początku tamtego roku jeszcze 89 PLN!!! :evil:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09 10 2010, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
"Kaukaskie Epicentrum"-Marcin Gaweda

fajne cztery ,piec godzin w pociagu spedzone przy czytaniu tej lekkiej opowiastki

"
-Tu Świnia2,wychodze z walki,mam dwóch ciężko rannych i ruskich na karku
-Świnia 2 melduj co si dzieje
-Otrzymalismy czołowe trafienie zx wkm-u,dowódca ciżko ranny,jesteśmy pod cieżogniem
-Co ty pierdolisz?Czołowa penetracja?-Rogosz byl wyraznie zaskoczony
-Jestesmy po ogniem dwóch BTR-ów z dystansu dwustu metrów.prosze o zgode...-cisza,ktora zapadła,byla wymowna

***** mać-zaklał w duchu Rogosz,pewnie dopancerzone Roski w wersji afganskiej wytrzymalyby ostrzałKPWT z tego dystansu,ale w gruzji nie mieli pancernych paneli Rafaela.*****,ruscy sprytnie skrócili dystans,analizowal na szybko.Na dystansie do dwustu pociski przecipancerno-zapalajace B32 14,5x114 byly grozne.No i te granatniki piechoty.

-Świnia 2 ,odbiór-miał jeszcze nadzieje,ze to uszkodzenie nadajnika albo cos innego-Swinia 2...
-Świnia 2 oberwał-ktos sie podłączył-oberwali z kapewute,a potem przyjebali im z granatnika

rogosz zidentyfikował pozycje Rosomaka na Blue Force Trakerze,a potem zerknal przez peryskop.transrter stał bez jakiegokolwiek ruchu,z opuszczona bezradnie w dół lufą armaty Bushmaster..."

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 10 2010, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 01 2009, 17:57
Lokalizacja: ten dom obok Majzoka
Kolejna książka godna polecenia dla zainteresowanych to:

Obrazek

MAREK CZERWIŃSKI
CZAS SNAJPERÓW

Wydawca: Bellona
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 240 s.
Oprawa: miękka

Najlepiej opiszą ją słowa autora z którymi ciężko się nie zgodzić:

"...Moja kolejna książka jest zbiorem publikacji dotyczących działań snajperów - od czasów II wojny światowej po dzień dzisiejszy. Uważny czytelnik znajdzie tutaj (oprócz kilku fabularyzowanych opowiadań) porady dotyczące taktyki, technik strzelania, wyboru broni, amunicji czy optyki. Fascynacja akcjami strzelców wyborowych, samotnych wilków pola walki jest właściwa nie tylko młodym ludziom. Snajper jawi się nam jako prawdziwy wojownik. Zostało niewiele wojskowych specjalności, w których tak dużo zależy od cech charakteru, wytrzymałości czy cierpliwości. Nawet we współczesnych, przesyconych super techniką konfliktach zbrojnych człowiek z karabinem snajperskim jest bardzo groźnym przeciwnikiem. Świetnie wyszkolony, zamaskowany, zawsze gotowy, by oddać celny strzał...Można się ukryć przed pociskiem armatnim czy bombą lotniczą, ale nie sposób uchronić się skutecznie od ognia snajpera."

Dla zainteresowanych wywiad z autorem przeprowadzony dla strony www.meskastrona.com:
http://www.meskastrona.com/artykul/reze ... %C5%84skim

Zacząłem wczoraj czytać, jestem już w połowie i nie mogę się doczekać co będzie na następnej stronie...a w tym tygodniu odbieram następną książke tego autora pt. "SNAJPERZY WCZORAJ I DZIŚ".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 10 2010, 14:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 07 2008, 21:48
Lokalizacja: Kraków
METRO 2034
kontynuacja już wspomnianej tutaj świetnej książki Metro 2033.

Premiera: 10.11.2010r.

Już nie mogę się doczekać 8)

Pozdrawiam, Kuba :twisted:

_________________
MAM WYJEBANE
http://www.lazydevils.fora.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 10 2010, 14:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
jako zapowiedz i pozycja na ktora ja czekam 8)


Obrazek

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 15   [ Posty: 219 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL