Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Udostępnianie pojazdów militarnych do imprez ASG
PostNapisane: 09 12 2015, 8:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 04 2007, 19:23
Lokalizacja: Kraków
Czołem!

Dawno mnie tu nie było, ale nie znaczy to, że wypadłem z branży. Po prostu ostatnie 2 lata pochłaniały uwagę moją oraz mojej ekipy 2 duże projekty.

Z racji tego, że oba są na ukończeniu, to z dumą chciałbym ogłosić, że ich zrealizowanie umożliwi znacząco podniesienie klimatu krakowskich (i nie tylko) imprez ASG.

Otóż mamy obecnie możliwość udostępnienia 2 pojazdów wojskowych do imprez ASG:

1. STAR266 - zabudowa typu furgon / paka z możliwością przewozu w terenie kilkunastu osób lub sprzętu (namioty, wyposażenie baz itp.)
2. Honker - zabudowa typu hardtop z możliwością przewozu na pace 8 osób lub sprzętu

Oba pojazdy są pomalowane w odpowiednie barwy 8)

Zasady udostępnienia:

1. W przypadku małych imprez w wąskim, sprawdzonym gronie:
a. udostępniamy bez wynagrodzenia, ale za zwrotem paliwa i kosztów eksploatacyjnych,
b. udostępniamy wraz z kierowcą,
c. nie strzelamy do pojazdów, chyba że zostaną po uprzednim zamówieniu odpowiednio przygotowane (demontaż szyb),
d. jak ktoś coś zepsuje, to naprawia szkodę :wink:

2. W przypadku dużych imprez / zlotów:
a. udostępniamy bez wynagrodzenia, ale za zwrotem paliwa i kosztów eksploatacyjnych,
b. udostępniamy wraz z kierowcą,
c. nie strzelamy do pojazdów, chyba że zostaną po uprzednim zamówieniu odpowiednio przygotowane (demontaż szyb),
d. podpisujemy umowę z organizatorem co do odpowiedzialności,
e. organizator ma mieć i ma okazać odpowiednią umowę ubezpieczenia,
f. jak ktoś coś zepsuje, to naprawia, chyba że ubezpieczenie obejmuje takie szkody.

Wspomniane wyżej koszty paliwa i eksploatacyjne wyceniamy każdorazowo i dajemy znać przed imprezą. Na pewno składa się na nie:

1. Koszt dojazdu na teren imprezy szacowany na podstawie ilości kilometrów tam i z powrotem przy założeniu, że STAR pali w trasie ok. 40 l. na 100 km, a Honker ok. 20 l. na 100 km.
2. Koszt jazdy w terenie - tu musimy wiedzieć co to za teren, bo inne jest spalanie jeśli toczymy się po betonie 5 km/h, a inne, jeżeli pałujemy pojazdy w jakimś w bagnie; niemniej w przypadku terenu najczęściej jest to określona stawka za godzinę jazdy.
3. Koszt mycia pojazdów po imprezie, sprzątania wnętrza, usuwania naklejek, jeżeli organizator imprezy jakieś sobie życzył.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to pisać albo tutaj, albo na PW, to podam numer kontaktowy.

Załącznik:
DSC_0023.JPG
DSC_0023.JPG [ 160.77 KiB | Przeglądane 3265 razy ]

_________________
Stowarzyszenie ŻUBR Eksploracja.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL