Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: "Sneak & Shoot" 23 październik
PostNapisane: 14 09 2010, 15:52 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Obrazek

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w grze militarnej "Sneak & Shoot", organizowanej na podstawie gry stworzonej przez ekipę FIA (http://www.fia.com.pl/) Po drobnych modyfikacjach została ona przystosowana do bocheńskich realiów.

TERMIN : 23 PAŹDZIERNIK
MIEJSCE: Pogwizdów k/ Bochni



Zasady gry
Pewna liczba zespołów 4 osobowych wchodzi o godzinie 9 rano w rejon gry. Każdy zespół otrzymuje mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych, naklejeniu na nich naklejki (dostarcza organizator) oraz spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy punktu kontrolnego.
Za każdy spisany kod gracze otrzymują 10 pkt.
Każdy zespół będący w grze ma inny zestaw punktów kontrolnych, niektóre będą się pokrywać z punktami innych zespołów.
Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
Zespoły same decydują w jakiej kolejności będą zdobywały punkty kontrolne. Kopertę z mapami mogą otworzyć punktualnie o 9 rano w momencie startu. Zespoły mogą realizować misję całością a mogą rozłączać się żeby przyśpieszyć czas realizacji misji. W grze zabronione jest korzystanie z telefonu komórkowego.
Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem.
Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za każdego gracza,
strata własnego zawodnika kosztuje karę -5 pkt. Każde trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą, odłącza się od zespołu i wraca na własną rękę do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mogą pomagać, podpowiadać graczom „żywym”.
W razie posądzenia o terminatorkę spory rozstrzyga organizator po zakończeniu gry.
Oprócz grających zespołów w rejonie gry znajduje się kilku snajperów. Działają oni samodzielnie i nie znają położenia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja grających zespołów. Wyeliminowanie snajpera daje premię wysokości 15 pkt. Snajperzy mogą ze sobą współpracować.

Warunkiem klasyfikacji wyniku jest przeżycie co najmniej 1 osoby z zespołu.
Gra kończy się o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia należy głośno okrzyknąć przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwonią* do zespołów i spisują od nich:
 kody które udało im się zdobyć,
 liczbę zabitych wrogów
 liczbę straconych żołnierzy
 liczbę zlikwidowanych snajperów.
Po telefonie zespoły oznaczają się czerwonymi chustami i idą do punktu zbornego.
Tam następuje poczęstunek, omówienie starć z pozostałymi uczestnikami gry oraz wręczenie nagród i zakończenie gry.


Ograniczenia uzbrojenia
Karabiny szturmowe - 300 sztuk ALE musza byc zaladowane do magazynkow real/low/mid maksymalnie po 30szt/magazynek. Reszta amunicji, która niemiesci sie w magazynkach przenoszona jest luzem i doladowywana do magazynkow w razie potrzeby. Hi-capy są ZABRONIONE.
Karabiny wsparcia zasilane z magazynków (LSW, RPK) - 600 sztuk, również w real/low/mid i luzem.
Karabiny wsparcia zasilane z taśmy (Minimi) - maksymalnie 200 na raz w boxie. 1000 sztuk.
Maksymalnie 1 granatnik na zespół.
Granaty – nie.
Świece dymne – nie.
Miny hukowe, odłamkowe, sygnalizacyjne – nie.

Ograniczenia mocy replik:
450fps
SNAJPER: 550fps

Łączność
Wewnątrz teamów, wg ich własnych standardów. Zakaz komunikowania się GSM podczas trwania gry za wyjątkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kanał 1.00 PMR do kontaktu z organizatorem.


Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespołowego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejętności nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zależnie od wyboru zespołu mogą wynosić 8-10 km). Gra daje możliwość przyjęcia kilku strategii na wykonanie zadania, każda z nich jest wyborem pomiędzy bezpieczeństwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla każdego ale każdy może spróbować swych sił.

Wpisowe: 5 zł od osoby, na rekwizyty oraz zrzuta na nagrodę dla zwycięzców.

Wiek: +18, +16 w szczególnych wypadkach (każdy przypadek musi być skonsultowany ze mną osobiście).

Uczulam szczególnie na wyposażenie się w odpowiednie magazynki - jest czas, można kupić, pożyczyć od kolegi... na miejscu nie będę przyjmował tłumaczeń "a bo nie wiedziałem" i delikwent będzie grał bez żadnej amunicji, i tyle.


* znając problemy z zasięgiem w Pogwizdowie prawdopodobnie spisanie będzie miało miejsce dopiero po powrocie do punktu zbornego - liczę na uczciwość zespołów i nie spisywanie punktów po zakończeniu gry.


Zgłoszenia do 2 października, wpłaty do 10 października do północy (na moje konto lub osobiście). Zespoły które nie wpłacą wpisowego nie biorą udziału w grze.


Alfa
1. Gisher
2. Barcley
3. Seba
4. Sabre

Bravo
1. Farmer
2.
3.
4.

Charlie
1. Rusma
2. Sagit
3.
4.

Delta
1. Cyc
2. Kulisz
3. Kantek
4. Konik

Echo
1.
2.
3.
4.

Foxtrot
1.
2.
3.
4.

Golf
1.
2.
3.
4.

Hotel
1.
2.
3.
4.

India
1.
2.
3.
4.

Juliet
1.
2.
3.
4.


Snajperzy:
1. Hipis
2. Jazdor
3. Dżemik
4. Ramirez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 09 2010, 9:59 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Alfa
1. Gisher
2. Barcley
3. Seba
4. Sabre

Bravo
1. Farmer
2.
3.
4.

Charlie
1. Rusma
2. Sagit
3.
4.

Delta
1. Cyc
2. Kulisz
3. Kantek
4. Konik

Echo
1. Zarezerwowane
2. Zarezerwowane
3. Zarezerwowane
4. Zarezerwowane

Foxtrot
1.
2.
3.
4.

Golf
1.
2.
3.
4.

Hotel
1.
2.
3.
4.

India
1.
2.
3.
4.

Juliet
1.
2.
3.
4.


Snajperzy:
1. Hipis
2. Jazdor
3. Dżemik
4. Ramirez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 09 2010, 18:12 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Na dzień dzisiejszy jest jeszcze miejsce na jeden zespół.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL