Forum www.asg.krakow.pl
http://asg.krakow.pl/

Zdjęcia na szybko
http://asg.krakow.pl/viewtopic.php?f=55&t=8382
Strona 2 z 3

Autor:  erni [ 16 09 2011, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

jest już jakiś termin otwarcia?? musze wolne załatwiać :lol:

Autor:  water [ 16 09 2011, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

erni napisał(a):
jest już jakiś termin otwarcia?? musze wolne załatwiać :lol:


precyzyjnego nie ma,ale jak prace beda dobrze szly,to kwestia kilku tygodni mysle

po powrocie z Gen.Nitka sie nie slyszalem,lecz łacznosc nawiarze i powiadomie co i jak

otwarcie zapewne bedzie w sobote lub piatek wieczorem,tak by mozna bylo sie do woli wybawic i posilic oraz "napoic" 8)

Autor:  STALKER [ 16 09 2011, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

Erni, weź swoją snajpę. :mrgreen: Przestrzelisz ściany.

Autor:  Tomek [ 16 09 2011, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

Nie udziwniać na siłę! postawić na realność. Żadnych domków z OSB itp. Postawić na klimat CS i wymyślić kilka dobrych scenario CQB.

Obrazek

Autor:  water [ 16 09 2011, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

acha...
to lipa ,bo niestety bedzie tylko Tumizwiś&Piwniczny Czesłav 8)
miast takiej zwierzyny jak na foto powyżej

Autor:  erni [ 17 09 2011, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

STALKER napisał(a):
Erni, weź swoją snajpę. :mrgreen: Przestrzelisz ściany.

haha spok do cqb tez jest repli wiec luzik a w razie czego mam jeszcze m14 do posnajpienia w cqb 360fps(oczywiscie narazie juz cos mysle nad wzmocnieniem)

Autor:  CZESIO! [ 18 09 2011, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

co do terminu otwarcia dowiecie się niebawem

Autor:  camils14 [ 23 09 2011, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

A są może jakieś przejścia, takie żeby nie były dostrzegalne tak od razu? Tak żeby trzeba było zapuścić się gdzieś dalej, niż teren na którym by się najczęściej strzelało. Albo może jakieś ciemne pomieszczenia z tylko jednym małym oknem :]

Autor:  STALKER [ 24 09 2011, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

camils14 napisał(a):
A są może jakieś przejścia, takie żeby nie były dostrzegalne tak od razu? Tak żeby trzeba było zapuścić się gdzieś dalej, niż teren na którym by się najczęściej strzelało. Albo może jakieś ciemne pomieszczenia z tylko jednym małym oknem :]


Ciemne pomieszczenia z 1 oknem są z dupy, bo jakiś frajer tam siądzie i będzie sobie fragował, to nie ta zabawa. Mam nadzieję, że Czesiek z Tubisiem takich rzeczy nie zrobią. Zresztą rozmawiałem z nimi i wszędzie ma być mozliwość obejścia. Chcesz pokampić, idź pograj w Call of Duty.

Niedostrzegalne przejścia to nie ta bajka, Star Trek odleciał.

Autor:  dodzor [ 24 09 2011, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

STALKER napisał(a):
camils14 napisał(a):

Ciemne pomieszczenia z 1 oknem są z dupy, bo jakiś frajer tam siądzie i będzie sobie fragował, to nie ta zabawa. Mam nadzieję, że Czesiek z Tubisiem takich rzeczy nie zrobią. Zresztą rozmawiałem z nimi i wszędzie ma być mozliwość obejścia. Chcesz pokampić, idź pograj w Call of Duty.



Też mam taką nadzieje, że nie będzie jednego miejsca które będzie mogło sparaliżować rozgrywkę.

Autor:  camils14 [ 24 09 2011, 22:59 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

Ale żeście mnie zgnoili... Mi chodziło o, żeby się gdzieś schować, a potem przejść na tyły wroga, żeby go rozwalić tak, żeby wróg miał niezłego zonka :twisted:

Autor:  exon [ 26 09 2011, 8:24 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

camils14 napisał(a):
Ale żeście mnie zgnoili... Mi chodziło o, żeby się gdzieś schować, a potem przejść na tyły wroga, żeby go rozwalić tak, żeby wróg miał niezłego zonka :twisted:


ja tam jestem za tym by było takie pomieszczenie, chętnie tam będziemy co 20 sekund granaty wrzucać :D hahahhaa

Autor:  Tomek [ 26 09 2011, 8:53 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

STALKER napisał(a):
Ciemne pomieszczenia z 1 oknem są z dupy, bo jakiś frajer tam siądzie i będzie sobie fragował, to nie ta zabawa. .


Myslisz w kontekście swojej dobej zabawy czyli szybkiej gry ala Quake, może niektórzy chcieli by miejsca gdzie można odwzorować prawdziwe pole walki. Nie zawsze do każdego pomieszczenia są dwa wejścia i też trzeba sobie umieć z tym radzić. Np. tak jak powiedział exon.

Autor:  STALKER [ 26 09 2011, 9:32 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

Najlepiej by było, gdyby teren był tak zorganizowany, żeby można przeprowadzać i takie, i takie akcje - dla każdego coś miłego. Z tego co wiedziałem, to bez problemu znajdzie się pomieszczenie, które ma 1 wejście. Myślę, że Czesiek i Tubiś to fajnie zorganizują, więc czekajmy spokojnie na otwarcie.

BTW Quake nie jest już modny. 8)

Autor:  exon [ 14 10 2011, 21:40 ]
Tytuł:  Re: Zdjęcia na szybko

Foty:

http://exon.spamik.kei.pl/TACTIC

Obrazek

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/