Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Original War II - Expedition
PostNapisane: 21 09 2011, 21:13 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Termin jeszcze nie znany, prawdopodobnie październik bądź listopad.

Postaram się poprawić babole które wyszły w pierwszej części. Prawdopodonie zagramy na innym terenie, którego nawet staruchy z BSA nie znają zbyt dobrze ;)

Ta edycja będzie nastawiona bardziej na szybkie działania małych oddziałów, a nie na grę sztabową. Nie będzie baz, bardzo prawdopodobne że nie będzie respawnów (a jeśli będą, to w bardzo ograniczonym zakresie), mniej graczy, mniej amunicji. Trzeba będzie działać rozważnie a nie na hurra. Będą 4 frakcje, z czego każda ma tylko jednego "śmiertelnego wroga", z pozostałymi dwoma można będzie próbować się dogadać, by zdobyć przewagę nad przeciwnikiem.

Scenariusz będzie w miarę prosty, nie szarpiemy się na mega skomplikowane scenaria w których połowa się gubi a druga połowa olewa :P

Więcej tu: http://forum.bsa.mil.pl/viewtopic.php?f=24&t=1565&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 21 09 2011, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 04 2008, 15:46
Lokalizacja: KRK-Wola Duchacka
Super. Czekamy na termin, jest to dość istotne bo w październiku sami organizujemy większą imprezę.

_________________
PRETORIA - STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 10 11 2011, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 11 2009, 18:24
Lokalizacja: LIGA POKEMON
DZIAŁĄJA COS CHLOPAKI :twisted: :twisted:

_________________
GRWS GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 12 11 2011, 20:00 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Temat non profit coś ucichł, więc postanowiłem ustalić w końcu termin OWII, bo mnie ludzie męczą ;)

http://forum.bsa.mil.pl/viewtopic.php?f=24&t=1624

Proszę się zapoznać dobrze z tematem, żeby ktoś na miejscu nie marudził że czegoś innego się spodziewał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 15 11 2011, 18:40 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Jest już około 40 zapisanych "wojowników przeszłości", praktycznie tylko w Armii Rosyjskiej pozostały wolne miejsca, gdzie zapraszam :)

Na dniach zasady odnośnie medyków, trafień, doładowań itp pojawią się na forum BSA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 15 11 2011, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 11 2009, 18:24
Lokalizacja: LIGA POKEMON
OPISZCIE NA FORUM

_________________
GRWS GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 16 11 2011, 13:35 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Drobna zmiana:

GRA ODBĘDZIE SIĘ NA TERENIE LASU POGWIZDOWSKIEGO KOŁO BOCHNI
Dokładnie: http://maps.google.pl/maps?q=49.941748,20.412126&num=1&t=h&vpsrc=0&z=15


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 17 11 2011, 13:04 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
ZASADY TRAFIEŃ:
1 trafienie/seria - ranny. Leżysz i wołasz o pomoc, nie możesz poruszać się ani strzelać. Opatrzyć Cię może każdy kto ma opatrunek. Po opatrzeniu możesz działać jak zdrowy, jednak kolejny postrzał eleminuje Cię z gry na stałe.
Wyleczyć rannego całkowicie może medyk, zakładając mu drugi opatrunek. Wtedy jesteś jak "nowo narodzony".

Czyli żeby "zatamować krwawienie" wystarczy 1 opatrunek, ale następny postrzał kończy się eliminacją z gry.
Żeby wyleczyć całkowicie potrzeba 2 opatrunków, ale za to ranny zdrowieje całkowicie i w razie kolejnego postrzału, zostaje ranny a nie odpada z gry.


Z racji na to że nie jest przewidziana zrzuta na rekwizyty, każdy uczestnik jest proszony o zorganizowanie 2 opatrunków do wykorzystania podczas gry - mogą być symboliczne, najtańsze. Każda frakcja może mieć maksymalnie 2 opatrunki na osobę, czyli dla frakcji 30 osobowej limitem jest 60 opatrunków. Jeśli nie zadbacie i będzie mniej - wasza strata.



JEŃCY:
Jeńca można wziąć w zwykły sposób (każesz komuś się poddać i on się poddaje) bądź lecząc
rannego przeciwnika. Automatycznie zostaje on Twoim jeńcem. Jeńcow brać warto, ponieważ można ich wymienić na swoich z przeciwnikiem, sprzedać innej frakcji bądź zabrać ze sobą z terenu gry - wpłynie to na końcową ocenę osiągnięć frakcji.


OGRANICZENIA AMUNICJI:
1 hi-cap bądź tyle real/low/mid ile jesteś w stanie unieść (Warunek - midy ładujemy jak lowy - max 60-70 pestek)
Doładowywać będzie można w "mobilnej zbrojowni". Po prostu każda frakcja dostanie skrzynkę amunicyjną wypełnioną przedmiotami (np. oznaczone kamyki/kapsle. 1 przedmiot - 100 kulek) symbolizującymi amunicję. Gdy chcesz doładować magazynki - podchodzisz do skrzynki, wyciągasz z niej 2 kamyki i możesz w tym momencie doładować 200 pestek. System ten ma na celu umożliwienie również handlu amunicją pomiędzy frakcjami, oraz wydaje się prostszy niż ten z pierwszej edycji, z "odpisywaniem" pobieranej amunicji. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.

SYBERYT
Syberyt to kamienie w kolorze zielonym. Znajdować się będą w trzech "kopalniach", oznaczonych biało-czerwoną taśmą. Jest bardzo radioaktywny, więc na teren oznaczony taśmą można wchodzić tylko w kombinezonach ochronnych. Inaczej giniesz na miejscu, bez możliwości wyleczenia.
Syberyt można natomiast spokojnie przenosić w specjalnych skrzyniach, bez ryzyka napromieniowania.
Każda frakcja dostaje na starcie jedną skrzynię i jeden kombinezon. Większe ich ilości będzie można znaleźć bądź kupić podczas gry.



Gra ma w założeniu elementy LARPa, więc możliwa będzie interakcja z innymi frakcjami oraz z NPC (Postaciami niezależnymi). Każda z frakcji ma jednego "śmiertelnego wroga", a z pozostałymi może handlować bądź zawierać sojusze. W terenie mogą się pojawić NPC - pojedyńcze osoby dopiero co zrzucone przez wechikół
czasu, poszukujące swoich frakcji. Mogą to być wartościowe osoby jak medycy, których warto będzie przekabacić na swoją stronę (ich podstawowym celem jest przeżycie więc mogą być podatni na różne propozycje współpracy), albo pojmać. Jest to dobra karta przetargowa w negocjacjach z innymi. Także nie zawsze strzelanie do samotnej osoby spotkanej na terenie gry jest najlepszym posunięciem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 18 11 2011, 11:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 11 2009, 18:24
Lokalizacja: LIGA POKEMON
CZYLI NIKT CHYBA NIE ZAINTERESOWANY????

_________________
GRWS GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 18 11 2011, 13:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 06 2008, 11:48
Lokalizacja:
Będzie termin, będą chętni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 18 11 2011, 15:08 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Termin jest od dawna - 26 listopad 2011, trochę moja wina że nie umieściłem go tutaj, i jak ktoś nie przejrzał tematu na BSA to nie znalazł :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 21 11 2011, 20:56 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
Jeśli ktoś jeszcze planuje przybycie a nie zgłosił się, proszę dać mi znać do środy/czwartku - w zależności od liczby ludzi będę musiał modyfikować odrobinę scenariusz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Original War II - Expedition
PostNapisane: 27 11 2011, 21:58 

Dołączył(a): 23 06 2009, 15:05
Lokalizacja: Bochnia
PODSUMOWANIE

ZADANIA:

AMERYKANIE
główne:
- Wydobyć syberyt NIEUDANE (wydobyli 2/3, ale stracili przed końcem gry)
- Zabezpieczyć dokumenty NIEUDANE
dodatkowe:
- Zabezpieczyć artefakt NIEUDANE (odnaleźli lokalizację, ale nie udało im się go zabezpieczyć)
dodatkowo: 4 jeńców, ale nie dotrwali do końca scenariusza
STRATY: 100%

ROSJANIE
główne:
- Wydobyć syberyt UDANE (1/3)
- Zabezpieczyć dokumenty UDANE
dodatkowe:
- Zabezpieczyć artefakt NIEUDANE
dodatkowo - 1 jeniec
STRATY: 30%


ARABOWIE
główne:
- Skazić syberyt UDANE (2/3)
- Pokonać Legion UDANE
dodatkowe:
- Zabezpieczyć artefakt NIEUDANE
dodatkowo: około 13-15 jeńców, ale wszyscy zostali zgładzeni przed końcem scenariusza.
STRATY: 0% (jedynie ranni)

LEGION
główne:
- Pokonać Arabów NIEUDANE
- Zarobić NIEUDANE
dodatkowe:
- Zabezpieczyć artefakt NIEUDANE
STRATY: 100%

*co do jeńców, nie ma precyzyjnych danych kto i kiedy kogo więził. Rekordziści byli w niewoli 3 razy w ciągu kilku godzin :P

OGÓLNIE CO SIĘ DZIAŁO (mogłem coś pominąć bo nie dałem rady być wszędzie naraz)
Ostre walki między Amerykanami a Rosjanami miały miejsce w okolicy kopalń. Amerykanie przejęli 2 z nich i wydobyli syberyt, za to Rosjanie opustoszyli 1 kopalnię oraz zdobyli dokumenty, kombinezon i lokalizację artefaktu z opuszczonej bazy.

W tym samym czasie Legion i Arabowie ścigali się po terenie, co zakończyło się rozniesieniem tych pierwszych w pył w okolicy strzelnicy. Wtedy też, z uwagi na wczesną jeszcze porę, nie istniejący już Legion podzielono na 2 grupki, które dołączyły jako posiłki do sił USA bądź Rosji.
Niedługo potem rozpoczęła się zażarta bitwa Rosjan i Amerykanów na południe od opuszczonej bazy. Rosjanie wycofali się z dużymi stratami, gonieni przez Amerykanów, a 6 osobowa wydzielona grupa rozpoczęła ewakuację syberytu z terenu gry. Po drodze jednak wpadli w zasadzkę Arabów, i zostali wzięci do niewoli. Tak jak kolejna trójka, przez nieporozumienie. Okazało się że jednocześnie w niewoli znajduje się również jeden z Rosjan, nie wiadomo skąd :P. Po chwili niezidentyfikowany Arab dobił wszystkich jeńców.

Na terenie zostało po kilku ludzi z pozostałych 3 frakcji. Relacje mówią, że najpierw Amerykanie zaatakowali Rosjan, ale ostatecznie zostali wykończeni przez Arabów.

Ostatecznie z terenu wycofało się 9 Rosjan z jedną skrzynią i dokumentami, oraz Arabowie, którzy pozostawili po sobie masę syberytu.



W grze brało udział równo 40 osób. Całość oceniam za udaną, większość ludzi wróciła do domów zadowolona, potrafiliście także wczuć się w rolę i miały miejsce różne fajne LARPowe akcje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL