Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 17 10 2012, 20:42 

Dołączył(a): 20 08 2010, 18:03
Lokalizacja:
Obrazek
Grafika by Kalus

W tym dziale uściślamy szczegóły co do samej mechaniki gry, żeby nie zaśmiecać głównego wątku.

Tu też prosimy o wszelkie pytania, zażalenia i propozycje.

TRAFIENIE:

- trafiony oznacza się na czerwono by uniknąć nieporozumień,
- może od razu udać się do respa bądź wołać medyka
- może być przenoszony, przeczołgać się do 5m
- ogień friendly fire zabija :twisted:
- trafienie w broń powoduje jej wyeliminowanie do czasu respawnu
- Klepnięcie w ramię jest równoznaczne z "silent killem" i powrotem na respa


MEDYK:
- leczy poprzez zawiązania bandaża na ramieniu
- kolejne trafienie zabija rannego
- medyk może udzielić pomocy do 10 minut po trafieniu
- medyk ma ograniczoną ilość bandaży
- kolejne bandaże medyk może znaleźć w paczkach medycznych rozrzuconych po terenie gry ( nie ma za nie punktów!), znaleźć w zrzucie z zaopatrzeniem, ukraść innemu medykowi :twisted:
- trafionego medyka może uleczyć jedynie inny medyk- nie ma cudów samoleczenia!

RESP

- powracanie do świata żywych trwa 15 min z dotarciem na miejsce włącznie
- lokalizacja respa nie podlega zmianie- jest tam gdzie został założony w fazie przygotowawczej
- 2 respy: Gruzja+ USA/ Rosja+ Osetia

KOMUNIKACJA :

- wszelkie formy dozwolone, w tym telepatyczna :twisted:
- nie zakłócamy kanałów
- można podsłuchiwać wroga :D


WYSADZENIE LOKACJI:
- może dokonać tego tylko ktoś o profesji SAPERA- posiadającego satchel charge
- wysadzenie polega na odpaleniu petardy + odwróceniu kartki z napisem „aktywny” na „zniszczony”


ROLA
- każdy odgrywający rolę otrzyma jej opis
- opis roli przeznaczony jest do użytku indywidualnego
- odegranie roli nie podlega ocenie

PRZEDMIOTY I OSOBY QUESTOWE:
- zostaną specjalnie oznaczone


Ostatnio edytowano 24 10 2012, 11:58 przez Zaratustra, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 17 10 2012, 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 04 2008, 15:46
Lokalizacja: KRK-Wola Duchacka
Brawo Matylda !!!

_________________
PRETORIA - STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 23 10 2012, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 09 2010, 12:52
Lokalizacja: Omega Południe
REGULAMIN

1. Lista obecności którą podpisujemy podczas rejestracji jest jednocześnie oświadczeniem o świadomości ryzyka i zagrożeń jakie towarzyszą w grze i zgodą na regulamin

2. Uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, unikając niebezpiecznych miejsc w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem

3. Osoby pod wpływem alkoholu i innych używek jak i osoby przejawiające zachowania agresywne będą usuwane z rozgrywki

4. Osoby mające problemy z przyznawaniem się do trafień będą wykluczone z rozgrywki jak i z kolejnych edycji

5. Spory dotyczące trafienia rozpatrywane są przez graczy na miejscu

6. Strzelanie z replik pow. 500fps na małe dystanse jest wzbronione- używaj broni bocznej

7. Atestowana ochrona oczu jest obowiązkowa na całym terenie rozgrywki, przez cały czas jej trwania

8. Dozwolone ekrany dymne. Pirotechnika tylko powierzona do zadań przez orgów

9. Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania poleceń wydawanych przez organizatora oraz osoby przez niego upoważnione.

10. ASG to sport ekstremalny. Org nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania imprezy

11. Org nie bierze odpowiedzialności za sprzęt i osobiste przedmioty uczestników

12. Osoba biorąca udział w imprezie przyjmuje do wiadomości, że wstęp na teren, gdzie odbywa się wydarzenie jest równoznaczny z udzieleniem zgody na nieodpłatne fotografowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu jego osoby w związku z imprezą oraz wykorzystywanie jej wizerunku ( umieszczanie tych zdjęć w internecie i innych mediach)

13. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania i odpowiedzialności
w przypadku jego złamania.


Ostatnio edytowano 24 10 2012, 12:09 przez t3rror, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 24 10 2012, 8:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 10 2007, 20:17
Lokalizacja: Zakopane, Kraków
Respown trwa 15min. Od dojścia do respownu, od trafienia, czy do każdej 15 min zegarowej?

Pozdro

_________________
Formacja Air Soft Gun "Monolit"
Airsoft Podhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 24 10 2012, 8:46 

Dołączył(a): 17 04 2012, 18:20
Lokalizacja: Kraków / Bielany
co 15 minut ZEGAROWE .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 24 10 2012, 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 09 2010, 12:52
Lokalizacja: Omega Południe
ze względu na rozległość terenu respujemy się całkowity czas 15 min, czyli jeśli wracamy po trafieniu 10 min, to grzejemy ławę tylko 5 min. Nie chcemy sytuacji w której gracz jest wykluczony z gry na pół godziny "za karę" tylko dlatego ze zginął na dalekim patrolu. Jeśli czas powrotu przekracza 15 min, oczywiście idziemy na respa tylko "odklepać".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 26 10 2012, 15:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Ogloszenie parafialne


Z M I A N A. C Z A S U na zimowy

Pamietajcie zeby nie zasrac punktualnego przybycia!!!

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 20:10 

Dołączył(a): 20 08 2010, 18:03
Lokalizacja:
Będziemy jeszcze o tym przypominać na odprawie:

- Rozgrywka rozpoczyna się gdy respy obu drużyn zostały założone!

- Wszystko dostarczone do MAGAZYNU jest już zdobyte przez stronę! (brak możliwości odbicia- punkt jest zaliczony)

- Przedmioty fabularne niesione przez osobę która zostaje trafiona- zostają w miejscu gdzie osoba dostała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 02 2012, 19:50
Lokalizacja: kraków
Zaratustra napisał(a):
Będziemy jeszcze o tym przypominać na odprawie:

- Rozgrywka rozpoczyna się gdy respy obu drużyn zostały założone!

- Wszystko dostarczone do MAGAZYNU jest już zdobyte przez stronę! (brak możliwości odbicia- punkt jest zaliczony)

- Przedmioty fabularne niesione przez osobę która zostaje trafiona- zostają w miejscu gdzie osoba dostała.


Matyldzia spoko zwycięstwo jest po naszej stronie bo zabieram złote nakolanniki !! :oops:

_________________
Ból przemija, chwała trwa wiecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 20:38 

Dołączył(a): 03 03 2012, 11:47
Lokalizacja: Kraków/Oświecenia
rafi1205 napisał(a):
złote nakolanniki !!

nie daję rady czasem z tymi nakolannikami :D :twisted:

_________________
https://www.facebook.com/FormacjaAsgMonolit?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 02 2012, 19:50
Lokalizacja: kraków
Rafik napisał(a):
rafi1205 napisał(a):
złote nakolanniki !!

nie daję rady czasem z tymi nakolannikami :D :twisted:


hahahaha Rafik nie pękaj jak chcesz to zapiszę Cię w pierwszej trójce do tych hnakolanników może nie będą jeszcze takie mokre ? :lol:

_________________
Ból przemija, chwała trwa wiecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 21:59 

Dołączył(a): 03 03 2012, 11:47
Lokalizacja: Kraków/Oświecenia
ale mogą się już kleić :lol:

_________________
https://www.facebook.com/FormacjaAsgMonolit?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FlashPoint II: Kaukaz w Ogniu- mechanika gry
PostNapisane: 27 10 2012, 22:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 02 2012, 19:50
Lokalizacja: kraków
Rafik napisał(a):
ale mogą się już kleić :lol:


to co chcesz być pierwszy ?? a tak na marginesie to jak będą się kleiły to lepiej będą się trzymały ?? :wink:

_________________
Ból przemija, chwała trwa wiecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL