Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 6   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 25 09 2012, 6:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 10 2007, 9:55
Lokalizacja: Kraków
Beduin napisał(a):
maerik napisał(a):
ja z bedu jeszcze nie mamy blizej sprecyzowanego transportu

Maeriku nie siej zamętu!! bo ja już od pół roku mam miejsce zaklepane w u Watera.

wybacz milordzie moje niewyparzone międzymordzie

_________________

SEKCJA 8
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT
GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 5:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Pozyczki:
-dodzor- kamizelka sturman
- tumizwiś-gorka

Bierzcie lightsticki,czolowki,kuchenki micro,ma byc chlodno i mokro wiec kalisraki polary nawet a na bank jakies plachty,gore, czapki

Pomysly?

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 8:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 01 2009, 19:37
Lokalizacja: Wałcz / Kraków
Link do mapy do trek buddy
kto ma androida niech sciaga treka i do folderu maps wrzucic pliki z linka

http://www.yousendit.com/download/TEhWS ... NEwwZXNUQw

Co jeszcze?
Pisak bo byl z tym ostanio problem najlpeiej wodoodporny
duuuuzo baterii do laterek i samych latarek
Kuchenke micro z gazem zabieram i mala patelnie zatem jak ktos bedzie chcail kielbe wrzucic to ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 9:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 01 2009, 19:37
Lokalizacja: Wałcz / Kraków
Raz jeszcze mapa tym razem z forum...
lepsza i dokladniejsza tylko pytanie czy org nie zrobil nam tam jakiegos psikusa zatem ja mam dwie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 9:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 01 2009, 19:37
Lokalizacja: Wałcz / Kraków
Samego treka mozna sciagnac za frajer z marketu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 9:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 01 2009, 19:37
Lokalizacja: Wałcz / Kraków
Hahahah w sobote Pany mamy Pełnię to się mutki nede wqr....iac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 14:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Kurfać ma lać jak z....
Job twoju mać!!!

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 18:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 01 2009, 19:37
Lokalizacja: Wałcz / Kraków
Gdzie ty zes to wyczytal??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Beduin napisał(a):
Gdzie ty zes to wyczytal??


Jak Olgierd,patrze w niebo i leje sie jak u mnie rano z kija... 8)
No chybaze u ciebie jest piekny zachod slonca

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 10 2007, 9:55
Lokalizacja: Kraków
http://www.accuweather.com/pl/pl/nysa/2 ... 5168?day=2
np. stad widze ze nie bedzie lalo ale za to 8st C w nocy
moim zdaniem wiarygodna prognoza, czesto sie zgadza (na urlop mi sie zgodzilo np. :))

_________________

SEKCJA 8
STOWARZYSZENIE KRAKOWSKI AIRSOFT
GRUPA REKONSTRUKCJI WOJSK SPECJALNYCH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 27 09 2012, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 03 2008, 21:03
Lokalizacja: Krkw
pany czytać bo będzie buba :D
http://www.stalker.cba.pl/mechanika.html
"Znajomość mechaniki będzie konieczna przy rejestracji gracza:
Większość graczy na odprawie przed otrzymaniem identyfikatora, otrzyma losowe krótkie pytanie z zakresu mechaniki. Przykładowo:
- "Ile czasu trwa respawn?"itp.
Brak odpowiedzi będzie się wiązała z koniecznością "doszkolenia": delikwent otrzyma wydruk mechaniki i poczłapie na koniec kolejki do rejestracji."


pełna
http://stalker.cba.pl/download/mechanika.pdf

_________________
Po co oddychać skoro i tak umrzemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 28 09 2012, 7:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Biore wam koszulki z poprzedniego stalka

Bedu,beduin
Kovu
Grazzi

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 29 09 2012, 20:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
I tak...
Wczoraj bawilemsie fajnie,nawet bardzo fajnie
Dawno nie wloczlem sie do 5 rano z nocto,glodny,w mokrych butach i z obtartymi jajami...
Mi sie podobalo,wrazenia pozytywne ale nie az takie jak w Kielcach
Fajny pomysl na emisje,bardzo fajne rozwiazanie oznaczenia posiadania czegokolwiek,w tym przypadku pancerzyq

Wiem ze w wojsku bylo raczej kiszkowato

Ale jako stalker bawilem sie fajnie

I zamiast artefaktow Tubis albo odnajdywal zabezpieczenie do magazynkow,radio,telefon komorkowy 8)

Za rok pojade

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 30 09 2012, 6:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 03 2008, 21:03
Lokalizacja: Krkw
Impra b.Fajna - Polecam

+10 Do ukrytych schowków :D

_________________
Po co oddychać skoro i tak umrzemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S.T.A.L.K.E.R. ZONA NYSA- 28-30 wrzesien 2012
PostNapisane: 30 09 2012, 7:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 10 2009, 14:07
Lokalizacja: z innej planety
Szkoda ze nie zwiedzilismy " gwiazdy " :?

_________________
Obrazek

"W nic nie wierz,niczego nie żądaj,niczego sie nie bój"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 6   [ Posty: 84 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL