Zmień rozmiar tekstu













Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak reakcji na spust
PostNapisane: 25 10 2012, 18:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 03 2011, 20:44
Lokalizacja: Podłęże /k. Wieliczki
Bry, po wyserwisowaniu repliki i zmiany okablowania, strzelała sobie ona radośnie, lecz ją znów szlag trafił. Problemem jest to, iż mimo podpietej jedej z trzech posiadanych baterii, po naciśnięciu spustu karabin nie pluje, nie ma w ogóle żadnego słyszalnego ruchu w gearboksie. Miernikiem elektrycznym sprawdzone i każdy kabel tworzy obwód zamknięty, więc prąd z batki do silnika powinien iść, a nie idzie. Jakieś pomysły/sugestie?

Pozdro!

_________________
Wasilij, Iwan czy Fiodor, imię nie jest ważne. Najważniejsze jest nazwisko które mamy wspólne, Specnaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak reakcji na spust
PostNapisane: 25 10 2012, 19:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 02 2010, 22:30
Lokalizacja: Krakow - Azory
wyciagnij silnik zakrec zebatka na silniku, zluz spowrotem i sprawdz ;)

_________________
Pozdrawiam, dik89
L.P.K.


KOMIS-moje aktualne ogłoszenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak reakcji na spust
PostNapisane: 25 10 2012, 21:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 03 2011, 20:44
Lokalizacja: Podłęże /k. Wieliczki
Nie pomogło. Pany ratujcie bo Flashpoint!

_________________
Wasilij, Iwan czy Fiodor, imię nie jest ważne. Najważniejsze jest nazwisko które mamy wspólne, Specnaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak reakcji na spust
PostNapisane: 25 10 2012, 22:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 02 2010, 22:30
Lokalizacja: Krakow - Azory
wyjmij silnik z gb, podłącz go kablami z gb naciśnij spust

jeżeli nie ruszy patrz pkt 1
jeżeli ruszy patrz pkt 2

1)podłącz baterię i równolegle podłącz voltomierz.
obserwuj co się dzieje z napięciem baterii przy wciśniętym spuście. jeżeli nie ma spodku to obwód jest otwarty-sprawdź każdy odcinek przewodów i sprawdź, czy nie ma luzów przy konektorach oraz sprawdź styki, czy nie są przepalone(miernik może zapiszczeć że jest obwód a rezystancja przepalonych styków i tak nie puści odpowiedniego prądu aby ruszyć silnik

2)jeżeli nie masz gwarancji to, to rozkręć gb, wyjmij springa, tłok, obie głowice i prowadnice, skręć bez tych części i sprawdź, czy i jak chodzą zębatki poruszane palcem przez miejsce cylindra(ewentualne opory na mechanizmie, lub ew zobaczysz usterki/uszkodzenia)

_________________
Pozdrawiam, dik89
L.P.K.


KOMIS-moje aktualne ogłoszenia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL